Avent spenen??

Hallo

Ik gebruik voor mijn dochtertje johannesbroodpitmeel i.v.m. spugen en dat houd in dat de voeding dikker is.Nu gebruik ik speen nr 3 en die gaat veel te langzaam en de drie standenspeen veel te snel.Kan iemand mij vertellen of nr 4 langzamer dan de 3 standenspeen gaat?In de 3 standenspeen zit namelijk 1 groot gat en nr 4 4 kleintjes!

Iemand ervaring?

Tja ook ik heb met Avent spenen zitten te prutsen. Maar ik was er goed flauw van en heb 1 difrax fles gekocht met 3 standen speen en dat ging prima. Dus misschien dit als tip...

Nu ik geen jhbp meer gebruik gebruik wel weer de Avent flessen.

Jolanda

Heey,

Ik heb ook een tijd jbpm gebruikt maar toen met de difraxflessen.
Ik had altijd klontjes en werd er gek van.
Nu gebruik in nutrilon AR ( dieet voeding voor hevig spugen) met de aventspeen nr 3,
dit gaat perfect, geen klontjes en gezeur..

groetjes simone

Hoi,

mijn zoontje is nu 11 maanden en ik heb tot een maand gelden ook altijd nutriton gebruikt. Als het goed is moet het spugen met 10 maanden over zijn.

Ik heb altijd de avent 4 gebruikt, voor de papvoeding gebruikte ik wel de 3 standen.
Nu hij van de nutriton af ben gebruik ik ook gewoon speen 4.

Groetjes Mariska

hallo allemaal

Na de geboorte dronk mijn zoontje heel slecht dit bleek aan de avent fles met speen te liggen. Zodra die de difrax s fles kreeg dronk hij heel goed.
Hij bleek alleen veel te spugen en hij krijgt nu voeding waar al johannesbroodpitmeel in zit (friso comfort in nutrilon omega zit het ook)
Dit lost goed op als het water ongeveer 80 tot 90 graden is dus net niet aan de kook.
Om de voeding snel klaar te maken kun je het in de helft van het water aanmaken de rest van het water koud toevoegen dan is de voeding op de juiste temperatuur.

Even een tip tegen de klontjes in de voeding die veroorzaakt worden door de johaanes brood pitmeel.

Als je de hoeveelheid melkpoeder die je voor 1 fles nodig hebt in een bakje doet en daar de johannesbroodpitmeel (nutriton) door heen mengt voordat je er water bij doet, zou je geen klontjes moeten krijgen.

Marjolein

Terug
Bovenaan