Avent tuit drinkbeker

<p>Hey hoi,</p><p>Een praktische vraag. We hebben al lang de advent tuit drinkbeker. Deze zou anti-lek zijn. Onze ervaring dat het alles is behalve dat. De eerste keer opstap was de tas drijfnat en als mijn dochter hem op de grond gooit, dikke kans dat de deksel eraf vliegt. Ze is nu op een leeftijd dat ze er zelf hiermee kan drinken. Vanochtend weer geprobeerd. Al spelenderwijs doet ze dit ook. En hij belande op de grond. Een groot waterballet haha. Heeft iemand ervaring met een ander merk, waarbij ik haar gerust kan laten oefenen, zonder dat ze steeds drijfnat wordt</p>
 
Haii,
Ik heb goede ervaringen met de munchkin miracle beker je kan ze kopen bij de etos.
En ze zijn ook goed schoon te maken
Succes !
 
onze avent lekt niet...
Maar we gebruiken vooral de munchkin! (Lekt overigens wel behoorlijk als ie op dd grond wordt gegooit, maar er zit altijd water in...)
 
Wij gebruiken die miracle beker van nuby die ook niet zou moeten lekken... maar als zoonlief die weer op de grond smijt dan lekt die ook ?
 
Wat vervelend! Wij hadden ook een Avent tuitbeker. Is zeer intensief gebruikt en ook zeker weleens op de grond gevallen, maar lekt absoluut niet! 
Dus ik vind het wel een beetje vreemd! Zit dat rubbertje aan de binnenkant wel goed?
 
Voor de babytijd heb ik de Nuby beker van Kruidvat, echt een topding!!!! Lekt zelden en met 7  maanden konden mijn dochters deze al zelf goed omhoog houden en volledig zelf drinken.
Vanaf 12-14 maanden begonnen met de Munchkin beker, perfect voor dreumessen en peuters! 
Een rietjesbeker raad ik af, daar worden kinderen lui van en zo leren ze niet hoe een echte beker werkt en dat je een beker omhoog moet houden. Ik werk op een kinderdagverblijf en daar zie je precies welke kinderen altijd uit een rietjesbeker drinken, die kinderen kunnen met 12 maanden nog steeds niet zelf hun tuitbeker omhoog houden...
 
Bedankt voor de tips ?
De beker heeft een zeer korte draai om hem open en dicht te doen. Ik vermoed daar het issue in zit. Met een klap op de grond is hij dus zo open. De rubbers ziiten goed. Meerdere keren gechecked. 
De rietjesbeker snapt ze voor geen meter, daar hoef ik mij geen zorgen om te maken haha.
We gaan op shopjacht. 
 
In de eerste beste winkel een Nuby gekocht. Hij heeft inmiddels alle hoeken van de kamer al gezien en lekt niet. Hoera! Nu alleen nog leren dat ze beker omhoog moet tillen. 
 
Terug
Bovenaan