aventflessen

hallo

Even een kort vraagje.
Ik geef flesvoeding aan mijn zoontje van 12wk, gebruik hiervoor aventflessen.
Ik zat eerst op de spenen van 0-3mnd ben. Ben nu overgestapt op 3mnd+ omdat hij ruim 25min over zijn fles deed vaak zelfs nog langer(30-35min) Nu doed hij er maar 10 min over, is dit wel normaal?
Graag jullie mening

Groet
 
Hoi,
Een babytje moet gemiddeld 15 minuten over zijn flesje doen. Je kan evtueel een kleine pauze voor hem inlassen om even te boeren en dan de rest van het flesje geven.
Als je kindje er geen last van heeft dat hij het flesje in 10 minuten op heeft dan zou ik me er niet druk over maken.
Groeten Jill
 
hoi hoi


voor mijn dochtertje naomie nu 10 maanden heb ik tot nu toe alleen maar die aventspenen van 0 tot 3 maanden en ze heeft nog nooit langer dan 10 minuten over een fles gedaan vandaar dat ik ook geen andere(grotere) spenen koop want dan heeft ze hem waarschijnlijk binnen 3 minuten al leeg dus het is niet erg dat ze er maar 10 minuten over doen   en zolang ze er geen last van krijgen(krampjes) zal ik me er niet druk over maken als ik jou was

groetjes karin mama van naomie 14-01-05
 
Hoi,

Hier nog zo eentje die raketmotoren heeft. Hier wordt de fles ook in 10 minuten leeg gedronken. Ik heb ook de 3mnd+ speen van avent omdat het met die andere speen langer dan 30 minuten duurde. Nu is ze 6 mnd en ik ga nog niet overstappen naar een grotere speen omdat ik eerst wil dat ze langer over de fles gaat doen. Voor mij is het heel erg normaal dat de fles in 10 minuten leeg is.

Groetjes Davina
 
Hai! Die van ons is ook zo'n snelle drinker. Hij heeft eerst BV gehad, maar dit lukte niet echt, dus na een paar weken zijn we overgestapt op de fles. Of hij daardoor zo snel zijn fles leegdronk weet ik niet, maar langer dan 10 minuten heeft hij er nooit over gedaan. Wij zijn pas met 4 maanden overgestapt op een 123 speen van Avent, omdat hij zich steeds verslikte bij de spenen vanaf 2 maanden en 3 maanden. Dus heeft hij tot zijn vierde maand alleen maar een speen voor pasgeborenen gehad (nr.1). Hij is inmiddels 14 maanden, maar drinkt nog steeds uit de 123 speen. En de fles gaat nog steeds in minder dan 10 minuten leeg, ook als er pap inzit. En hij heeft er geen last van, dus gewoon lekker laten drinken! Zo lang hij zich goed voelt is er niets aan de hand. Gr. Cato
 
Terug
Bovenaan