Aventurijn tegen eczeem, werkt echt!!!!!

Hoi Allemaal,

Een tijdje geleden las ik op het forum dat de Edelsteen Aventurijn goed helpt tegen eczeem.
Omdat het met Huub weer wat minder ging heb ik het steentje gehaald.
Na een week zagen we al resultaat. Drie weken erna is het steentje gebroken, dat wil zeggen dat het steentje goed zijn werk heeft gedaan.    
Ik heb dezelfde dag nog een nieuwe gehaald en Huub zijn eczeem is echt bijna weg.
Ongelooflijk. Maar wij zijn er helemaal blij mee.
Het gaat veel beter met Huub nu hij geen jeuk meer heeft.    

bedankt voor de tip!!!      

Groetjes Brenda en Huub.      
 
Hoi,

Mag ik vragen hoe groot die steen is? Ik heb er namelijk ook een gekocht. Is best groot maar het leek erop dat mijn zoon er last van had.
Ik heb het maar af gedaan, want hij werd warm en huilerig. Kan natuurlijk ook wel zijn tandjes zijn.
Maar misschien dat de werking van de steen te sterk is?

Groetjes
 
Hoi,

Het steentje van Huub is ook best wel groot vind ik. Ongeveer 1.5 cm.
De eerst dag dat Huub hem om had heeft hij best veel gehuild, maar ik wilde het 1 dag de tijd geven. De volgende dag ging het al beter.
Ik weet niet of dat zo'n steentje te sterk kan zijn zou je even na moeten vragen.
Bij Huub helpt het best goed, hij heeft nu wat eczeem in zijn gezicht maar hij is ook   verkouden misschien dat het daar aan ligt.
Ik laat het steentje nog even om hangen hij vind het niet vervelend en ik heb het idee dat hij zich er goed bij voelt.

Succes ermee.
Groetjes Brenda en Huub
 
Terug
Bovenaan