avond eten drama!!!

pff al een paar dagen is het avond eten met alicia een ramp!
omdat ze 's middags en 's ochtends maar een half uur slaapt is ze bij het eten zo moe!! ze kan dan niet meer zitten in de kinderstoel en zelfs op schoot lukt haar niet meer om haar mond open te doen.
ik weet echt niet meer wat ik moet doen want als we haar daarna in bed leggen krijst ze alles bij elkaar!
nu slaapt ze na een uur huilen in de box. ik trok het niet meer trap op trap af lopen! en die nachten dan ook!! elk uur door gehuil wakker worden. ik ben dood en dood moe!!

Waarom geef je haar dan niet eerder warm eten? Laat een beetje van de ene dag over en warm dat op. Dan is ze ook meer verzadigd en slaapt ze misschien wel even.

ze krijgt om half 5 al warm eten. en t maakt niet uit of wij dan eten of niet en om 2 uur krijgt ze de fles dus echt honger heeft ze dan niet. maar ik krijg haar gewoon niet in slaap

Hoeveel flessen krijgt ze nu nog? Ik ben zelf ook weer aan het overschakelen en ik moet zeggen dat dat vrij makkelijk gaat bij mijn zoontje. Maar het is hier nu zo:

7.30 uur fles 210 + 7 scheppen en 2 rijstebloem
9.30 uur naar bed
10.30 uit bed de box in
12.00 boterham en fles 180 + 6 scheppen
13.00 uur naar bed
15.00 fruit, spelen en box
17.00/17.30 warm eten
19.30/20.00uur 210 + 7 schepjes en 2 rijstebloem.

Zo komt hij aan 670 ml voeding en zijn gewone bijvoeding. Ik hou hem wel op tussen half 8 en half 10 's morgens. En slapen is hier alleen in bed.

Misschien dat je er iets aan hebt.

8.00 uur fles 210+7 scheppen en 3 rijstebloem (vanille bambix)
dan nog even naar bed tot 9 uur max.
10.30 fruit + naar bed
12.00 af en toe boterham
14.00 fles 210+7 scheppen daarna naar bed
16.30 warm eten (dat nu dus al 2 dagen een boterham is omdat ze met 1 hap lauw eten al begint te schreeuwen.
18.30 toetje
20.30 210 + 9 scheppen bambix bicuit (alleen water toevoegen)

alicia slaapt 's ochtends en 's middags ook in bed.
maar dat half uurtje dat ze in de avond mee pakt leg ik haar ook in de box anders wil ze 's avonds niet haar bed in

Waarom leg je alicia terug in bed als ze haar fles om 8 uur krijgt en om haar dan vervolgens om 9 uur er weer uit te halen.
Van 8 tot ongeveer 12 uur moet ze toch wel volhouden om wakker te zijn??
Dan kun je haar om 12 in bed leggen.Of om 11 uur aangezien je nog niet dagelijks brood geeft.
Dan geef je om 14 uur haar fles.
Mocht ze later in de middag moe zijn leg je d'r gewoon nog ff terug tot jullie gaan eten.

Verder kan het ook zo zijn dat er een tandje ofzo doorkomt en warmte doet dan zeer op het tandvlees misschien is dat het "probleem".

nee dat red ze echt niet. hebben we al heel vaak geprobeerd.
als ze om 9 uur weer wakker is en om kwart voor 11 weer naar bed gaat slaapt ze ook meteen. maar na een halfuurtje heeft ze het al wel gehad.

ja met de warmte daar dacht ik zelf ook al aan. want het toetje luste ze wel haha :p en heb ipv de groente vandaag een boterhammetje gegeven zonder beleg ofzo. vind ze ook heerlijk :p kan ze ook lekker kauwen erop. ik doe het dan in stukjes in een bakje en ze eet prima zelf :-D

Terug
Bovenaan