Avond eten

Hoi,

Ik ben nu bijna 14 weken zwanger en krijg met geen mogelijkheid mijn avond eten naar binnen. Bij de eerste hap word ik misselijk en dooreten lukt niet want dan is het overgeven geblazen.

Hebben jullie daar ook last van en hoe lossen jullie dat op, je hebt tenslotte wel je vitamines nodig!

Liefs Niene
 
Ik ben pas 7 weken zwanger, maar ook mij staat het avondeten tegen, ik kan het nog wel gewoon eten zonder over te geven,maar daarna wel flink misselijk. Misschien iets meer boterhammen en dergelijke ipv avondeten?
 
ik had dat vanavond ook, had in de keuken gestaan zette het op tafel, en kreeg geen hap weg. Heb het maar zo gelaten vandaag en een boterham genomen later. Vitamines krijg ik wel binnen. Maar moet niet elke avond gebeuren natuurlijk.

ik ben nu 9wk1dg
 
Deze zwangerschap helemaal geen last van, hieperdepiep!!! Maar de vorige keren wel, dus ik snap wat je bedoelt. Ik slikte in ieder geval multivitamine voor zwangere vrouwen. Verder at ik veel maaltijdsalades, dat kon ik wel goed eten. En craquotte crackers met kaas. En veel fruit eten. Dan kom je wel aan je vitamines. En hopen dat het snel voorbij is.
Sterkte!
 
Hey,

Als je je avond eten niet binnen krijgt geen probleem eet dan wat anders wat makkelijker gaat. we zijn zo bezig met dat we aardappels vlees en groente moeten eten maar dit is echt niet nodig. Eet idd een maaltijdsallade of eet tussendoor meer rauwkost enz deze tip kreeg ik destijds ook van mijn vk en ben inmiddels bijna 35 weken zwanger;-)

Succes
 
Gewoon eten waar je wel trek in hebt! En als je even geen of weinig vitamines binnen krijgt probeer dat dan te compenseren met meer fruit of slik een vitaminepil voor zwangere vrouwen. Ideaal is anders maar goed, het kindje is nog zo klein, ze pakken toch wel wat ze pakken kunnen zei mijn VK altijd. Geen zorgen over maken. Vaak is het "ineens" weer over!
 
Heb en had tijdens beide zwangerschappen heel veel problemen om de warme hap binnen te houden, heb geprobeerd om de tijdstip dusdanig aan te passen, om 12.00/14.30/16.00 uur, maar dat helpt mij niet, een half uurtje later ben ik kotsmisselijk en dan hang je weer boven de pot.
Tegenwoordig gaan crackers, beschuit tegen de avond wel goed, probeer nu in de ochtend veel rauwkost te nuttigen en fruit, zodat ik mijn portie vitaminen wel binnen krijg, aangevuld met zwangerschapsvitamines.
Heel sterkte , houd maar in gedachten, dat je na de bevalling weer heerlijk normaal kunt genieten van de warme maaltijd!
 
Terug
Bovenaan