avond misselijkheid

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Ik weet nu sinds 4 dagen dat ik zwanger ben van ons tweede kindje.
Ik heb gewoon de normale kwaaltjes moe pijnlijke borsten prikkelbaar.
Ik heb alleen zo een last van avond misselijkheid. Dat begint na een uurtje of 20.00 uur en uiteindelijk moet ik dus ook echt spugen. Ik vind het zo vies maar kan het niet binnen houden. Ik heb zelf het idee dat ik al wat verder ben dan dat er word aangegeven aangezien ik hier al een ruim een week last van heb. En ik juist bij de eerste op de kwaaltjes zat te wachten en die kwamen rond een week of 7 maar niet zo sterk als bij deze.

Nu is mijn vraag eigenlijk wie is er ook zo beroerd savonds en wat doe je er dan tegen. Gewoon in bed gaan liggen en slapen werkt niet..

groetjes

goedemorgen!

allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

naar voor je dat je alleen zo misselijk bent sávonds.
ik had het elke ochtenden savonds.  werd er gek van.
overal waar ik heen ging in het huis, ging mijn emmertje mee.

na mijn idee kan je er niet veel tegen doen. ik liet het er maar uitkomen en nam daarna iets lichts te eten. ( beschuit, crackers enz)

wel moet je proberen je zinnen ergens anders op te zetten.
dus niet denken: ooh ik ben zo misselijk maar meer: zo, ik ga nu even rustig tv kijken ofzo.

dat hielp bij mij wel een beetje en als het kwam, tja, dan maar eruit.

na 3 maanden ging dit bij mij over.

ook mijn borsten deden onwijs veel pijn. ben nu 31 weken zwanger en ze doen nog steeds pijn.

heb aan mijn verloskundige gevraagd wat je daar aan kunt doen.
antwoord was: een wisseldouche.
begin met warm water en dan steeds iets kouder op je borsten.

geniet verder van je zwangerschap en je moet maar zo denken: het is voor een goed doel, je krijgt er iets onwijs moois voor terug!!!!!

liefs, do

He Ramona,

Wat vervelend zeg, ik ben 's avonds ook misselijker dan 's ochtends maar hoef er gelukkig niet van te spugen, als ik in bed ga liggen gaat het goed. Iets eerder naar bed en hopen dat je slaapt voordat het te erg wordt?

Groetjes en ik hoop dat het snel beter wordt.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik had bij de tweede ook dat ik 's avonds misselijk was. ( na 4 mnd heel de dag spugen en daarna in de avond misselijk)
Volgens mijn vk wordt avond-misselijkheid vooral veroorzaakt door vermoeidheid. Dus misschien iets rustiger aandoen overdag?
Succes.
Sil

Ik heb ook last van avond-misselijkheid, nog steeds (ben vandaag 15 weken).
Het begint meestal na het avond-eten en wordt steeds erger...ik moet dan ook vaak spugen...echt walgelijk....

Ik merk dat als ik heel moe ben, ik er meer last van heb, en probeer het daarom overdag wat rustiger aan te doen, ik slaap vaak even tussen de middag en anders ga ik vroeg naar bed....als is het maar rustig liggen en ik ga lezen....ik moet echt liggen...

Ik hoop dat je snel iets kan vinden wat jou kan helpen.

Liefs Randy

p.s. ik had het bij de eerste helemaal niet....en nu al van voordat ik de test deed

Terug
Bovenaan