<p>Onze kleine meid is inmiddels ruim 6 weken. Hoewel ik niet verwacht dat ze nu al alles volgens “het boekje” doet vraag ik me inmiddels toch af of we misschien iets anders moeten doen qua voeding.</p><p>Ze drinkt op een dag 4 flessen van 100 cc en 3 flessen van 120 cc. Tot 18 uur lukt het haar goed om voldoende tijd tussen haar flessen te laten en s nachts slaapt ze al redelijk wat uur aan één stuk, ze komt meestal rond 5 uur voor een fles. </p><p>Het “probleem” begint vanaf de fles van 18 uur (120 cc), Ze wil maximaal twee uur daarna weer een fles (en dan zijn we al echt actief bezig om tijd te rekken), ze is dan ontroostbaar en hapt naar alles wat in de buurt van haar mond komt. Na dit flesje (120cc) is ze een klein uurtje rustig en daarna begint het opnieuw: huilen/krijsen en wanhopig op zoek zijn naar eten. Een speentje of vinger accepteert ze niet, afleiden, rondjes lopen etc helpt ook niet. Aangezien ik 3 flessen in krap drie uur tijd echt te veel vind (dat lijkt me ook niet goed voor haar buikje?) proberen we opnieuw tijd te rekken. Uiteindelijk lukt het meestal 1,5 a 2 uur met veel moeite maar ze is dan vrijwel continu aan het huilen.</p><p> </p><p>herkent iemand dit? Zijn er meer baby’s die kunstvoeding krijgen en s avonds in korte tijd veel willen drinken? </p><p>Hoe gaan jullie hier mee om? Tips?</p><p> </p><p>alvast heel erg bedankt!!</p>