Avonddienst en maar dromen van zwanger worden.

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,
Ik heb avonddienst maar ben er niet echt bij met me hoofd
Wij zitten nu in de 5e ronde en heb de 25e mijn eisprong.
Vorige maand was ik een paar dagen over tijd en zat al stilletjes te dromen.
Maar helaas de rode zee kwam op bezoek.
We zijn druk aan het klussen en hebben nog steeds goed moed.
We zijn heel gelukkig met z,n 3e. Maar er mag wel een klein wonder bij.
Zijn er nog meer dromers?????
Liefs Wendy

Hoi Wendy,

Onze droom is afgelopen maand werkelijkheid geworden.
in de 18de ronde is het ons gelukt.
Maar ik wou even zeggen als je teveel klust het ook niet lukt.
Wij deden dat eerst ook maar elke keer weer de teleurstelling.
Afgelopen maand eigenlijk maar 2 keer en met 1 dag er tussen rond de eisprong.
En ja we zijn zwanger.
Ik had al een hsg onderzoek(uitspuiten van eileiders en foto's maken ervan)  gepland staan bij de gynacoloog.
We hadden het nu helemaal niet verwacht dat we zwanger zouden zijn.
En er ook niet mee bezig geweest omdat ik me al aan het voorbereiden was op de hsg.
De gynacoloog heeft ook gezegd dat als je teveel achter elkaar klust de kwaliteit van het  sperma ook niet goed is.
Nou ja de eerste keer wel maar als je daarna nog een paar keer snel achter elkaar klust de kwaliteit van het sperma iets minder is. (meer vocht minder zaadjes).
Vandaar dat er ook vaak aangeraden wordt door een gynacoloog om de dag dan te doen. Zodat het even tijd heeft om de zaajes van betere kwaliteit te laten zijn.
Misschien heb je er iets aan.

groetjes Fanny.

Ps. ik gun het jullie van harte.

Hoi Wendy!

Bij ons heeft het mogen lukken en ik ga nu de 6e week in. Ik droom ook heel wat af en ben erniet helemaal bij met m'n hoofd. Ik ben blij dat er wat vrije dagen aan komen, want op het werk maak ik rare fouten. Gister hoorde ik van een vriendinnetje (die het nog niet weet) dat ik er goed uit zag en erg vrolijk was. Dus het gaat al opvallen, ik moet een beetje oppassen!

Heel veel succes; het komt allemaal goed!

Leonie

hoi,

Ik kan ook aan niks anders meer denken! Ik heb een dochtertje van 18 maanden en we gaan nu voor nummer 2!
Ik ben net zo verstrooid als toen ik zwanger was, maar nu door het dromen!

groeten Elke

Ik weet wat je bedoelt. Hier gaan ook geen dag voorbij zonder dat ik er aan denk.

Ik geef bv en ben daardoor nog niet ongesteld geweest. We willen binnenkort voor het echie gaan, maar ik weet dus niet eens of ik wel vruchtbaar ben. Het zal dus voor ons uberhaupt nog even afwachten worden...
Het wordt deze keer dus iets relaxter dan bij Lotte (2-5-2007). Toen zij we er echt voor gegaan. Blijkbaar waren de glitters ons gegund, want het  was  al in  ronde één gelukt.

Omdat we nu dus geen idee hebben, zullen we het klussen niet opvoeren. We doen er niks voor en ook niks tegen en dan is het maar afwachten. Zodra het kan wil ik wel gaan stoppen / minderen met de bv, zodat ik weer vruchtbaar wordt. Maar dan moet onze kleine dame eerst goed uit een tuitbeker kunnen drinken. Ze doet al goed haar best en ik heb goeie hoop dat het binnenkort zo ver is...

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan