avondeten

Avondeten is weer een drama..groente en aardappels gaan er niet in..rauwkost wel,lekker fris en sappig..en vlees,patat,kroketten vind ik ook lekker..brood ook..hebben jullie nog ideeen wat je als avondeten kan eten?

Same here..Meestal gaat t wel maar soms...Mss lekker om maaltijd salade te maken? Lekker frisse sla en iets van kip ofzo erdoor? moet je anders s ff kijken op internet!

Taco's met gehakt, en een salade erbij of een goedgevulde maaltijdsoep, wraps met kip. Pasta met champions en pesto. Spaghetti, nasi, lasagne..... aardappelen en gekookte groente vallen mij ook niet mee, maar verder kan ik wel blijven eten haha

Taco's met gehakt, en een salade erbij of een goedgevulde maaltijdsoep, wraps met kip. Pasta met champions en pesto. Spaghetti, nasi, lasagne..... aardappelen en gekookte groente vallen mij ook niet mee, maar verder kan ik wel blijven eten haha

Gek he, heb precies hetzelfde! Heb zo'n zin in friet en snacks altijd, maar wordt er naderhand hartstikke misselijk van, maar toch gewoon blijven eten ;-) Aardappelen en groente, bleh, kreeg ik echt niet door m'n strot ;-) Kilootjes vliegen eraan ben ik bang.

Hier ook een ramp met avondeten. Witlof schotel gaat er verbazingwekkend genoeg wel in. Verder pasta's, maaltijssalades (pasta salade met gerookte kipfilet !!), rijst en ovenschotels inderdaad (en dan aardappel schijfjes vervangen voor puree). En soepen gaan ook goed, soms met brood.

Pizza is echt een no-go gaat er prima in maar ben daarna zo beroerd als wat.

Ik kreeg ook op mijn donder van de vk, mag nu ook niet meer afvallen (ging ook wel heel hard (0,5 - 1 kilo per week). Nu gaat het iets beter (blijf eindelijk stabiel).

Zou idd voor de maaltijdsalades gaan evt met pasta of lekker brood. Mooie weer komt eraan dus dan is dat heerlijk. Idd misschien lekker ovenschotel. Zou gewoon eten wat je lekker vind... Ziek op smulweb met de dingen die je nu wel lust :)

Terug
Bovenaan