Avondfles 20 maanden

<p>onze dochter van 20 maanden wil sinds een paar dagen geen avondfles meer. Tot die tijd dronk ze hem altijd nog helemaal leeg (180ml).</p><p>Kan het zijn dat ze overdag gewoon genoeg heeft en de fles dus niet meer nodig heeft? Ze slaapt wel gewoon door van 19.30 tot 6.00.</p><p>Hoe oud waren kindjes toen je stopte met de avondfles? </p>
 
Lijkt mij prima! Onze zoon is nu 11 maanden en krijgt al 2 maanden geen avondfles meer, hij liet alle flessen toen 'vallen' behalve een fles in de ochtend. 
Groetjes 
 
20 maanden? dan kun je allang stoppen.  Mijn dochter is 22 maanden, ze krijgt voor het slapen gaan nog een beker koude halfvolle melk als ze zin heeft, anders niks. De avondfles krijgt ze al niet meer sinds 13-14 maanden. Sowieso vind ik het drinken uit een echte fles onzin voor kindjes boven de 1-1.5 jaar, dan kunnen ze allang uit een tuitbeker drinken en is een fles echt niet meer nodig.
 
20 maanden? dan kun je allang stoppen.  Mijn dochter is 22 maanden, ze krijgt voor het slapen gaan nog een beker koude halfvolle melk als ze zin heeft, anders niks. De avondfles krijgt ze al niet meer sinds 13-14 maanden. Sowieso vind ik het drinken uit een echte fles onzin voor kindjes boven de 1-1.5 jaar, dan kunnen ze allang uit een tuitbeker drinken en is een fles echt niet meer nodig.
 
20 maanden? dan kun je allang stoppen.  Mijn dochter is 22 maanden, ze krijgt voor het slapen gaan nog een beker koude halfvolle melk als ze zin heeft, anders niks. De avondfles krijgt ze al niet meer sinds 13-14 maanden. Sowieso vind ik het drinken uit een echte fles onzin voor kindjes boven de 1-1.5 jaar, dan kunnen ze allang uit een tuitbeker drinken en is een fles echt niet meer nodig.
 
Terug
Bovenaan