Avondfles

Hoi,

Zijn er nog meer kinderen die voor het slapen gaan een fles melk/pap krijgen?
Bas nog wel namelijk, maar ik wil het eigenlijk gaan afbouwen.
Wel pas na aanstaande maandag, want dan wordt hij aan zijn neusamandel geopereerd en die dag mag hij alleen maar vloeibaar eten zoals vla en pap. Dan krijgt hij dus nog zeker zijn lekkere warme fles, maar ik denk dat we het daarna toch langzaam aan af moeten gaan bouwen.

Groetjes, Karin

Veerle krijgt ook nog steeds een avondfles (50cc melk). Ik wilde het afbouwen maar het kwam er steeds niet van. Ik januari zijn Veerle haar 2 broertjes geboren en toen was het ook geen geschikt moment. Daarna ging ze naar de peutergroep op de creche, toen was ze ziek etc   etc. Wij gaan in augustus op vakantie en ik denk dat we er dan mee gaan stoppen, aan de andere kant het kan geen kwaad en ik vind het ook gewoon een gezellig avond moment met z'n 2-tjes. Overdag drinkt Veerle al haar drinken (meestal water) uit een gewone beker.

Groetjes, Floor

Eline krijgt volgens mij al sinds ze 1 is geen avondfles meer. Het is is bij ons na het avondeten met toetje klaar. Mijn oudste krijgt nog wel limonade met een koekje als wij koffie gaan drinken, maar dan ligt Eline al op bed.

Hoi

Onze dochter krijgt ook nog voordat ze naar bed gaat een melk fles.
Voor haar is dat echt het rust moment voordat ze naar bed gaat, ze heeft dan gedouched en haar slaapzak al aan.
Voorlopig laat ik het zo, we genieten er nog zo van !

Groetjes

Hey,

Sam krijgt geen fles meer. Hebben we nog gedaan tot eind vorig jaar. Ze liet steeds meer van de fles staan dus toen hebben we de fles maar weggelaten. Ze krijgt nu na het eten nog een toetje en dan is het over. Als ze nog iets wil drinken doen we water in een beker.

Groetjes Patries

hoi

bram krijgt al heel lang geen avondfles meer
hij was nog geen 1 toen was hij er al af omdat hij dat niet meer wilde, zijn avondeten en toetje is het laatste wat hij eet en heel soms misschien een klein koekje en een beetje drinken voor het slapen gaan maar meestal wil hij dit niet

liefs ilona

Ik kan me eigenlijk niet goed meer herinneren wanneer de laatste avondfles was.. het zal zo rond 10 of 11 maanden zijn geweest....want toen ging ze volledig mee-eten met het avondeten.
Wel hebben we nog wat langer de ochtendfles gedaan, gewoon nog gezellig bij ons in bed. Toen Jennifer 1,5 was ben ik daar mee gestopt.

gr. Ilone

hoi hoi

Ryan krijgt elke avond zo'n 50 cc warme melk in een fles
dit omdat hij lekker slaapt met iets warms op de buik
maar ook omdat ik daar dan zijn medicijnen in doe en het anders niet naar binnen krijg.

S"morgens krijgt hij een pasfles van 200 cc , want eht is geen fanatieke brood eter en ook hier gaat zijn medicatie in .

het cb vertelde mij , ach ze mogen die fles nog wel als ze 4 jaar zijn dus maak je niet druk zei de arts

groetjes moekje

Terug
Bovenaan