avondje alleen, wat doen jullie?

Hoi,

Vriend is er wel vaker niet, maar nu had ik de hele avond vrij (hij is op cursus en blijft daar ook overnachten). Op zich heerlijk want dan kan je;

knolselderijpuree eten
met chocola als toetje
oprah kijken (de late voorstelling )
heel hard abba draaien (buren hebben pubers dus soms mag ik vanmezelf ook de muziek een tikkie te hard zetten)
met een masker op de bank zitten zonder aangestaard te worden alsof ik van mars kom
Char kijken (maar dat viel een beetje tegen, had nog nooit een hele aflevering gezien).

Hebben jullie wel eens een avondje het huis voor jezelf en wat is jullie lijstje?

Groetjes, KT

Wat doe ik als ik een avond alleen ben.....
Hmm, ben de hele dag al alleen dus ik kan overdag ook al doen waar ik zin in heb.
Meestal ga ik gewoon lkkr op de bank hangen, lkkr tv aan, kop chocomelk erbij of een bakkie thee.Of ik kruip lkkr achter de pc en zit daar dan ook echt de hele avond....
Maar dat doe ik ook allemaal wel als ie wel thuis is.Ik heb natuurlijk de vrijheid om een heleboel dingen al alleen te doen, dus ja, het is niet veel bijzonders!En idd die maskers kan je niet in het gezelschap van een man doen.....Ze zitten keihard te lachen, of het is hoe lang moet dat nu?Hey joh het word hard, hahaha!Mannen........

liefs

Hoi KT,

Wat doe ik als ik een avondje alleen thuis ben:

-tv kijken (en dan een programma dat hij verschrikkelijk vind zoiets als America's Next Topmodel ofzo)
-achter de PC zitten  suffe spelletjes spelen of de berichten op dit forum bij houden en reageren.
-met een vriendin bellen en keihard lachen (zonder dat manlief zit te kijken of het niet wat zachter kan).
-maskertje opdoen, wenkbrauwen epileren, benen harsen enz oftewel een "beauty"-avondje (in plaats van even snel een haartje eruit trekken en benen snel onder de douche scheren)

Maar ik doe ook wel eens gewoon de was opvouwen omdat dat nou eenmaal ook moet gebeuren....helaas.

Liefs Femke

hoi,
ik ben eens in de 2 weken ongeveer een avond alleen en over dag heel vaak.
Zo s avonds ga ik meestal een uur in bad! en vroeg naar bed.
Ik ben een beetje een schijterd dus ik ga vooral geen enge dingen op tv kijken als ik alleen ben!

groeten Elke

't Komt niet zo vaak voor, maar een paar keer per jaar gaat manlief naar een voetbalwedstrijd en dan heb ik het rijk alleen. Vantevoren kan ik me dan al helemaal verheugen; iets te eten bedenken dat hij absoluut niet lekker vindt en vanaf 19.00 alle TV programma's kijken die hij niks vindt!
maar eerlijk gezegd ga ik 'em dan toch halverwege de avond wel een beetje missen; ga ik ineens even zappen naar die voetbalwedstrijd om te kijken hoeveel het staat zodat ik met hem mee kan leven...

Maar eerlijk gezegd kan ik doorgaans wel regelmatig "mijn" tv programma's kijken, want dan kruipt hij achter de computer. zz cxxxxxxxxxxxAZ (Lara valt even in...)

Ik heb eigenlijk de avond alleen zodra Aiméely op bed ligt, en daar geniet ik dan echt van! Ik ga lekker op bed tv kijken terwijl manlief dan vaak lekker mn voeten masseerd! (jaja!) Daarna ga ik heerlijk slapen want de nachten zijn hier helaas nog steeds niet onafgbroken.... Ook moet ik een paar keer plassen op een nacht en verwissel ik vaak van zijkant omdat ik een echte buikslaper ben... (maar dat lukt niet meer als je 22wkn zwanger bent)
Maarja dit gaat niet meer over een 'vrije' avond...!
Eigenlijk is een vrije avond voor mij meer dat IK dan juist de deur uitga en lekker met een vriendin naar de bios, de stad in of lekker ergens wat eten! Daar geniet ik dan ook echt van en kom weer helemaal 'opgeladen' thuis! Ben dan ook echt super blij om mn mannetje en kleine meisje weer te zien... Het is eigenlijk al zo erg met me dat als ik een dagje weg ben dat we altijd even videobellen....
Als mn man werkt en Aiméely slaapt dan zit ik lekker op t internet, msn, hier op te forum of ik doe wat in huis en dat vind ik ook niet erg dus dat is ook ontspannen!

Liefs L81

Terug
Bovenaan