avondje ziekenhuis gehad, maar alles goed

A

Anoniem

Guest
Nou, ik had toch de verloskamer maar eens gebeld ivm met die buikpijn en dat ik haar weinig gevoeld heb vandaag. Ik moest langskomen voor een CTG. Gelukkig was alles goed, ook geen blaasontsteking want daar hadden ze ook op getest. Ze wisten dus eigenlijk niet waar de buikpijn nou vandaan komt, maar ik moest morgen toch al op controle en moet dan wat eerder voor nog een CTG. Madam lag nog lekker in stuit, maar dat had ik zelf al gevoeld.

Mijn zoontje is naar mijn vriendin gegaan, dat was voor het eerst dus ik was wel bang dat hij niet zou willen slapen maar hij was gelijk gaan slapen. Lekker makkelijk :)

pfff ik had het gisteravond al een beetje, maar nu heb ik het echt heel erg, pijn bij een long. Althans ik denk dat het een long is want ik kan dus niet diep in ademen of gapen of zuchten zonder een behoorlijke pijnscheut in mijn rug ter hoogte van de long  te krijgen. Geen idee wat dat nu weer is maar moet toch straks naar de gyn, zal het daar eens zeggen.

Hoi Mommy,

Zo je maakt wat mee zo. Wel fijn dat je zoontje heeft geslapen bij een vriendin.

Ik heb ook allemaal buikpijn. Ik moest van de verloskundige mijn urine laten testen op blaasonsteking. Gister ochtend gedaan. Belde gister middag en ze zeiden we zagen wel iets in je urine wat we op kweek hebben gezet. Ze vroeg of ik vandaag om 14.00 terug wilde bellen. Ben benieuwd of het wat is.

Maar wel fijn dat je vandaag nog een ctg krijgt. Ik kijk vandaag nog of je iets schrijft over hoe het was bij de gyn.

Succes!!!

Liefs An 36 weken zwanger

he mommy

je hebt ook wat te verduren nou vind ik het heel knap van je want dat lijkt me echt niet makkelijk om er in je eentje alleen voor te staan, ik vind het nu zelfs al zwaar en ik heb een partner die avonds thuis is maar bij mij komt het voornamelijk dat ik het zwaar vind omdat ik een zoontje heb wat geen goeie slaper is vannacht kwam hij weer om 03.45
maar goed sommige hebben het nog zwaarder te verduren..

nou CTG gehad vanmorgen en die was goed, maar als de pijn in mijn long/rug morgenvroeg niet beter is moet ik weer naar de verloskamer en moet de longarts erbij komen.

Mijn moeder heeft de kleine meegenomen want ik was met de bus naar het ziekenhuis gegaan en moet dan een eindje lopen naar de bushalte en dat heeft niet geholpen. Heb nog meer buikpijn en in mijn rug.

Ik heb de versie trouwens geweigerd, daar deed ze totaal niet moeilijk over. Ik krijg een keizersnee met 39 weken als ze dan niet gedraaid is en als het water eerder breekt krijg ik hem eerder. Was allemaal geen probleem, nu maar hopen dat ze blijft liggen hoe ze ligt.

Fijn dat alles met de kleine goed was. Nu hopen dat de pijn snel over is. Ik was zelf ook erg blij dat ze niet over het weigeren van de versie zijn begonnen. Onze keizersnee wordt gepland in de week van 3 sept (ben dan 38 wk). Het aftellen is nu echt begonnen.

Gr. Sam

Nou, dat was dan wel een bewogen avondje voor je. Gelukkig is alles goed met je meisje. Fijn dat de gyn niet moeilijk deed over het niet draaien. Nou, meid, dan kun je beginnen met aftellen.

Groetjes Miriam.

Ik ben ook blij voor je dat in ieder geval met het kindje alles goed is. je kunt beter te vaak aan de ctg dan 1 keertje te weinig. Ben wel benieuwd waar die pijn dan vandaan komt. Nou we horen het vast wel! Sterkte in ieder geval!

kus Maaike

Terug
Bovenaan