Avondje ziekenhuis...

Lieve meiden,

Ik schrijf even een update naar aanleiding van mijn vorige topic. Voel me al vanaf vrijdag ochtend niet lekker en ik dacht me wel iets beter te voelen maar helaas....niets is mnder waar!

Dat deed mij gister avond vroeg, toch doen beslissen om het ziekenhuis te bellen. Nadat ik gebeld had, moest ik gelijk komen....daar aangekomen, moest ik me melden bij de verloskamers (heb ik die ook alvast gezien) en werd alles gecontroleerd. Moest urine inleveren en daarna werd mijn tempratuur gemeten en daarna heb ik 1,5 uur aan een bloeddruk meter gelegen. Alles bleek van die 3 prima in orde te zijn.

Veel later kwam de dokter eens kijken (het was druk, ze hadden 3 bevallingen) en zij heeft een echo gemaakt van de twins. Die waren heel druk aan het spelen en lagen lekker gezellig dicht bij elkaar. De dokter moest er erg om lachen.(gaf ook nog 2 mooie foto'tjes mee) Ook heeft ze de hartje gecontroleerd en alles daaromheen, vruchtwater, navelstreng, placenta etc.... Ook met hun gaat het dus goed!! Vervolgens heeft ze nog bloed bij me afgenomen en mocht daar nog iets uit komen, dan word ik gebeld.

Al met al waren we geloof ik ergens tussen 22:30 en 23:00 weer thuis en weet ik nog niet wat er met me is maar goed....de wetenschap dat alles is gecontroleerd, doet me wel goed en geeft me een geruster gevoel. Woensdag hebben we weer een echo dus dat is wel fijn.

Wilde dit ondanks het super verdrietige, rot nieuws van Komal wel even met jullie delen. Hoop dat daar begrip voor is.

Fijne dag meiden. Liefs Lynn.

Meid wat goed dat je dan toch nog gebeld hebt. Ik ben blij dat het tot nu toe in orde lijkt te zijn. Misschien is het toch een teken dat je lichaam dubbel zo hard werkt. Maar blijf het in de gaten houden. Je kunt beter 10 x te veel gan dan 1 x te weinig.

Idd lynn goed dat je geweest bent!

En fijn dat ze je wat gerust hebben kunnen stellen! Wel nog lekker rustig aan doen hoor meid en jezelf goed in de gaten houden!

En voor dit soort dingen is er altijd ruimte om het te melden!

Liefs

Goed dat je Heen bent gegaan...
Fijn dat alles goed was, wanneer krijg je uitslag van het bloed?

Zeker altijd het zekere voor het onzekere nemen!!!

Ik maak me ook zorgen, zal even een apart topic openen.

En meid, het nieuws van komal is verschrikkelijk. Maar je mag zeker jou leuke en of minder leuke dingen blijven schrijven hoor. Daar is dit forum voor!

Het slechte nieuws spookt ook door mijn hoofd.....

Liefs

Terug
Bovenaan