Avondje ziekenhuis...

Afgelopen donderdagmiddag kreeg ik heftige buikpijn. Pfff, verschrikkelijk! De vk gebeld en ik moest naar de ha-post om urine na te laten kijken. Zat er bloed en eiwitten in mijn urine. Hup door naar de afdeling gynaecologie. Daar aangekomen gingen ze aan mijn zere buik voelen. Er gingen allerlei scenario's door mijn hoofd.
Echo gehad, alles was goed met onze kleine man. Hij was heerlijk aan het bewegen. De vk daar zag dat de uitgang nog goed dicht zat, dus er was niks met de baby aan de hand gelukkig. Hartje deed het super goed. Dat was een geruststelling, maar wat was er dan?
Bloed prikken, er werd gedacht aan een blindedarmontsteking, uitslag was goed, geen blindedarmontsteking.
Op een gegeven moment wist ik niet meer hoe ik moest zitten, liggen, veel pijn. Ik kreeg van de vk een lekkere warme kruik voor op mijn buik. Heerlijk was dat! En het ging gelijk al beter.
Wederom een echo, maar nu van mijn nieren. Blijkt dat ik een vergrote rechternier heb met stenen! En daar had ik zo'n last van! Zucht! Medicijnen gekregen en hup weer naar huis gestuurd! Nu gaat het weer super! Nergens meer last van!
Maar we waren allebei wel erg geschrokken...
 
Eh bah wat vervelend.
Ja dan voel je pas hoe kwetsbaar zoon leventje is.
Gelukkig is de oorzaak bekend, en had t niks met jullie kindje te maken.
Beterschap!!
 
Poe hé dat is schrikken! Fijn dat e het hebben kunnen vinden en er wat aan konden doen.
Fijn dat alles goed ismet die kleine.
Beterschap
 
Terug
Bovenaan