avondjes weg

hallo dames,,, ik vroeg me af hoe andere het doen ,,, als wij in het weekend na vrienden of zo gaan nemen we marina natuurlijk gewoon mee ,,,

meestal nemen we dan de bak van de kinder wagen mee dat ze daar in kan slapen ,,, vandaag hebben we het een keer toevallig anders gedaan ,,,,

zijn even weg geweest ,, het was nogal gezellig dus bleven we hangen ... had alleen de maxicosi bij ,,,

dus heb ik marina boven in bed gelegt in het bes van hun dochter een groot 2 persoons bed met een paar kussens er om heen (natuurlijk is het bij die mensen heel schoon) anders dloe ik dat niet ben daar echt een zijkertje over hihi

hoe doen jullie dit en vanaf wanneer zou ik een campingbedje moeten kopen het gaat trouwens wel goed met marina want als we haar mee na huis nemen slaapt ze lekker door en vervolgens leg ik haar in der eigen bedje en dan slaapt ze gewoon door

zo een lange vraag geworden

xxx mandy

Hey Mandy,

Lars slaapt nu ook altijd gewoon in de kinderwagen, maar dat zal niet heel lang meer kunnen denk ik, hij wordt al zo groot!
Als hij ergens heel de nacht blijft slapen nemen we het campingbedje mee.
We willen nog een tentje aanschaffen dat scheelt een hoop gesjouw.
Dat is zo'n uitklaptentje met een dun matrasje erin, superhandig en erg licht.
http://www.deryan.nl/site/?id=3
Als we dan naar vrienden ofzo gaan dan kan hij daar in slapen, heel veilig en makkelijk.

Liefs Kim

Hoi,

Finn slaapt nu nog in de Kinderwagenbak.
Als hij groter word gaat hij jn een campingbedje.
Wij hebben ook een tentje (van samsonite)
Op zich heel handig alleen.... Toen Roan een maand of 8 was en veel rolde in zijn slaap rolde hij zo met tent en al om. Was toch echt minder handig haha.

In een groot bed kan nu nog wel maar als ze gaat draaien zou ik het niet zo snel meer doen. Zou toch bang zijn dat ze met het gezicht in de matras komt of onder de dekens.

Liefs Danielle

Hoi,

Sara slaapt nog in de wagenbak. Maar als we de hele avond weggaan nemen we al het campingbedje mee. Slaapt ze prima in. Enige nadeel is inderdaad het sjouwen, maar een bedje met wieltjes scheelt al heel veel.

Wij hebben ook een derian tentje. Ideaal. Raff ligt er nog steeds in. Alleen dan de peutermaat natuurlijk. Hij slaapt echt werkelijk overal. Omdat dat tentje hem heel vertrouwd is. Wij leggen Veda en raff er thuis ook wel eens in. Dan blijven ze eraan gewend.

Hoihoi,

Mijn man en ik zijn gezelligheidsdieren dus Levy gaat vaak een dagje mee. Meestal laat ik m gewoon op de bank slapen. Of in een bed, hij rolt nog niet, maar ik checkk wel constant of het goed gaat met m. We zijn vaak tot een uur of 4 weg, maar levy slaapt overal goed joh!

hoihoi,,

wij hebben danisha nog in de wagenbak,, of we doen haar in een campingbedje,, verder heeft ze bij beide opa's en oma's een eigen bedje staan vor het oppassen,,

liefss,,

Als we Sophie ergens anders te slapen moeten leggen dan nemen we meestal het Deryan-tentje mee echt zo makkelijk je kan het gewoon op een bed zetten en ze kan er niet uitvallen. En ze slaapt er heerlijk in.

Terug
Bovenaan