avondmisselijkheid

Hoi hoi,

Ik ben Fabiënne en op dit moment 12 weken zwanger, voor de rest verloopt mijn zwangerschap prima en heb ik eigenlijk nog geen buik of in de gaten dat ik zwanger ben. In de avond is het alleen een hel, ik word onwijs misselijk als ik naar bed ga en ga liggen. Heeft iemand hier ook last van of eventueel tips?

Alvast bedankt!
 
Wat mij het beste helpt is na het avondeten niks meer te eten en alleen wat water te drinken en als ik wel wat eet een paar slokken Coca-Cola te drinken geen light of zero
 
Ik had hetzelfde en bij mij hielp het net wel om iets te eten voor ik ging slapen. Ik had ook standaard crackers en een fles water naast bed staan voor wanneer ik me echt te misselijk te voelde. Een paar slokken cola hielpen vaak ook wel inderdaad.
 
Oh ik was zo misselijk na het avond eten dat ik vaak moest overgeven. Ik ging maar broodjes, droge rijst en aardappelen eten. En heul veul crackers. Maar alsnog kwam het eruit na het tandenpoetsen. Toen ben ik gestopt met in de avond tandenpoetsen en deed ik dat eerder op de dag. Dat hielp bij mij.
 
Terug
Bovenaan