avondmisselijkheid

Hallo,

Ik ben 6 week zwanger en ben voornamelijk s'avonds misselijk.
Hebben meer mensen daar ervaring mee? En is dat wel normaal?

ben benieuwd naar de reacties,alvast bedankt!

Hoi hoi

Is heel normaal; de een heeft het s morgens, de ander s avonds.
Ben 16 wk  inverwachting van de tweede, en heb bij deze
eventjes last gehad van avondmisselijkheid. Was er met 12 a 13 weken ook
weer vanaf. Een schaaltje vanillevla wil nog wel eens helpen.
Wees gerust, gaat vanzelf weer over.

Groetjes

kan inderdaad hoor. De meeste hebben het 's ochtends maar kan ook op andere delen van de dag voorkomen. Ikzelf heb het heel de dag door gehad. (misselijk, spugen etc..) en dit was na 13 weken over.

sterkte!

p.s bij mij werd het wel heel erg ik gaf alles wat ik at terug en ben ook redelijk veel afgevallen. Ik heb toen zetpillen gekregen van de huisarts speciaal hiervoor en die werkte goed. dus mocht het heel erg worden............
ook van vsm heb je pilletjes (homeopatisch) tegen misselijkheid etc... deze schijnen ook goed te werken (heb ik zelf geen ervaring mee)

Hoi!

ja ik had er ook erg last van! 's Morgens weinig aan de hand (zolang ik niet té lang wachten met ontbijten als ik op was). Doorheen de dag moest ik zorgen dat mijn maag niet leeg geraakte, dus regelmatig at ik een boterhammetje. 'k Had een hele doos mee naar 't werk. En ik ben er niet extra van bijgekomen gelukkig!

Maar 's avonds... avondeten lukte meestal niet. Meestal at ik een paar hapjes mee, als mijn man at (zo bleef mijn maag toch gevuld en het was ook gezelliger dan hem alleen te laten eten...). De rest van mijn eten ging in de ijskast en at ik met smaak op zo rond een uur of 10 :). Gelukkig had ik er 's nachts geen last van, dat ik zo laat had gegeten. Misschien daarom ook dat ik 's morgens niet zo misselijk was?

Ik heb er last van gehad van ongeveer week 6/7 tot week 13. Nu (17 weken ver) heb ik alleen nog last van misselijkheid bij de geur van onze schooltoiletten en als ik die verdomd grote vitamine-pillen moet slikken :).

groetjes!

Terug
Bovenaan