<p>Ik heb een vraagje. Mijn dochter is 10 weken en drinkt 150/5. Flessen gaat bijna altijd leeg. <br />Wij voeden op verzoek, maar er zit over het algemeen 4 uren tussen. Soms drie, soms 5. Nu heeft zij 8 uur de laatste fles gehad en slaapt ze lekker. Sinds 2 nachten ook redelijk door! Van de week sliep ze van 21-5 en vannacht van 00-06 uur. Ik heb haar nog nooit wakker gemaakt voor de ‘laatste’ fles omdat deze altijd op een ander tijdstip is. Nu dus om 8 uur gegeven, en ze kan dus zomaar doorslapen tot een uur of 2,3,4. Nog niet echt een pijl op te trekken. Ze kan ook nog om 1 uur komen. Mijn vraag is, kan het kwaad dat ze zomaar 8 uren zonder voeding zit op deze leeftijd? Soms is het lastig als ze nog niet een ritme heeft van bijv 7,11,15,19,23. Maar zoiets komt vanzelf als ze de nachten goed blijft doen. <br />Oja, gister had ze ook om 20.00 uur de fles maar kreeg ik haar niet in slaap dus 23.30 nog een fles gedaan. Soms slaapt ze dus meteen in en soms lukt het totaal niet.. Ik merk wel dat als ze langer slaapt, dus 6+ uren, ze overdag wat eerder wil drinken dan de vier uur. Dus na bijv 3 uur al, omdat ze snachts een voeding mist?</p>