Avontuur in het ziekenhuis

Goedemorgen,

Vannacht werd ik om half twaalf wakker en had ik harde buiken...deze bleven elke 3 a 4 minuten terug komen...Rond twee uur werden ze vervelend en kwamen ze nog steeds elke 3 a 4 minuten...
Bij mijn vorige bevallingen ben ik ingeleid en waren de kids er binnen 4 uur en had ik nog nauwelijks weeën gehad... Wat nu??
Dus ziekenhuis om 3.30 gebeld, en moest langskomen... Kids wakker gemaakt, die ook mee, wat een avontuur midden in de nacht.
Aan het CTG en die registreerde ook elke 3 minuten contracties... dus inwendig onderzoek; 1 cm.... NIKS dus....
Zeker bij een derde is dat NIKS en kan het nog weken duren...
Meteen stopte alle contracties en dat is nog steeds zo.... Echt heel erg bizar...voel me een beetje gefopt door mijn lichaam.
Weet wel dat ik vandaag pas 38.0 weken zwanger ben....dus nog alle tijd...maar voelde vannacht echt alsof het begonnen was...
En nu voel ik niks meer....dus maar rustig verder afwachten....
Kids zijn net weer wakker en nu pas naar school, die vonden het ook erg jammer natuurlijk!
Hopelijk vannacht een betere nacht!

Liefs Brigitte

Hey meid.

Vervelend is dat dan hè dat je lichaam je zo voor de gek houd.
Ik weet er alles van.
Hoop dat de volgende keer geen loos alarm is.
Slaap lekker vannacht en misschien vanmiddag je ogen even dicht doen?

Liefs Danielle

Zo dat was een heftige nacht, Is inderdaad vervelend dat je denkt dat je gaat bevallen en dan is alles weer weg. Hopen dat je vannacht weer een beetje kan slapen en dat je niet weer gefopt wordt door je lichaam, de laatste weken zijn al spannend dan heb je die verkeerde signalen niet nodig!
Succes!

Groetjes Renate

Ik had t zelfde met 33,5 week, en vorige week vrijdag weer... Maar hij zit nog helemaal lekker op zn plek, en soms denk ik dat hij daar zeker tot de 21ste blijft zitten!

Terug
Bovenaan