Aymée Rose geboren!!!

Op zondag 17 mei is ons prinsesje Aymée Rose geboren.

Woensdag 14 mei ben ik opgenomen in het ziekenhuis vanwege een te hoge bloeddruk, dit moest in de gaten gehouden worden omdat het een beginnende zwangerschapsvergiftiging was.

Vrijdag op zaterdag kreeg ik last van buikkrampen nadat ik gestript was, en zaterdag op zondag werd dit alleen maar erger. Een warme kruik hielp niet meer dus 's ochtends is de gynaecoloog geweest om te kijken wat de stand van zaken was.. 3 cm..

Om 10.00 uur zijn mijn vliezen doorgeprikt en toen begon het feest, de weeën werden krachtiger maar door een ontspannen bad was dit goed te doen, alleen vanaf 5 cm kreeg ik persdrang..

Binnen een half uur zat ik op volledige ontsluiting en kon het persen beginnen, en 3 kwartier later, om 13.52 uur, werd ons prinsesje geboren!

Al met al was het pittig bevalling maar gelukkig allemaal erg snel verlopen. Nu zijn we allebei weer lekker thuis en laten ons heerlijk vertroetelen door papa en de kraamverzorgster.

Liefs Maaike

Hoi Maaike,

gefeliciteerd!

Ik zat net nog aan je te denken.
Fijn dat alles goed gaat en geniet lekker van de zorg die je nu krijgt. Voor je het weet moet je het alleen doen.
Viel het mee of tegen de bevalling? Het persen heeft bij jou niet zolang geduurd. Bij mijn eerste heeft het bijna 2 uur geduurd. Hopelijk gaat het deze keer wel sneller.

Liefs,

De bevalling is erg meegevallen, vond het persen alleen wel erg pittig!
Me bloeddruk is weer helemaal goed nu, wat een verschil met toen ze nog in me buik zat!
Liefs Maaike

Terug
Bovenaan