B Elanna

A

Anoniem

Guest
hoe gaat het nu met jou kleine meid merk je nog iets van kiss, hier gaat het al stukken beter hij huilt nog wel aardig wat maar dat is denk meer omdat die van alles wil maar nog niet kan gewoon een klein driftkikkertje

groetjes sil

Hoi Sil!!

Owwwwwww wat liefffffff!!!!!!!!!!!!!!
Nou hier ook zo een driftkikker hoor! maar ondanks de terugval gaat het nu redelijk.
Het enige is dat ze veeeeeeel te snel in de ontwikkeling is, maar ja.. dat kan je toch niet tegenhouden.
Ze zegt papa,emme (mama) kijke, en schudden met d'r bolletje op "zo varen de scheepies voorbij, klappen, handjes op de hoofd...
Staan, lopen langs de tafel, de spijlen van de box loslaten en 5 sec. blijven staan
Pffffff mijn meissie (9maanden,8 tanden) wordt nu al zooooo grooooooooot
En nog gefrustreerd... hahahaha

En heeft hij geen terugval gehad?? ik hoop het van niet natuurlijk, maar ik ben zo een neuroot... mss let ik er ook wel teveel op... *slik*
Ik vind  beebjes met  kiss echt zoooooo zielig.... er zijn wel ergere dingen op de wereld..i know, maar dit is zooooo makkelijk behandelbaar, en ik "spread the word" er ook over.. het is naar mijn inzien zo onbekend voor heel veel ouders.

En hoe gaat hij in zijn ontwikkeling?? ook in sneltreinvaart?? of valt "het leed" nog te overzien?

Groetjes Debby mv B'Elanna

ja hier gaat het nu sinds 2 weken goed ik kan hem nu zonder fles in bed leggen dan over zijn bolletje aaien en hij valt in slaap!!!!!!!!! hij slaapt nu 2 tot 3 keer op een dag een uurtje ofzo allen snachts word die rond 4 uur wakker hij moet gewoon zijn ritme weer krijgen denk ik

hij wil qua ontwikkeling ook veel te snel hij wil kruipen maar zijn armen zijn niet sterk genoeg het liefst wil die staan aan de tafel blijft die even staan

en zitten is ook leuk maar daar is die veel te druk voor hij wil vanalles en valt daardoor om

we hebben een loopstoeltje gekocht en dat vind die geweldig

ik hoop dat het zo goed blijft gaan of nog ietje beter

maar we zijn al veel meer tevreden

liefs sil

Hey Sil,

Wat fijn dat het zo goed gaat met je mannetje.
Ik vind het nog steeds een bizarre gewaarwoording hoe anders je kind opeens kan zijn.
Geniet ervan!! Maar dat zal je vast wel doen

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan