Baaaaaaal....

A

Anoniem

Guest
Sorrie, maar ik moet even klagen hoor. Die rug van me...
Ik kan gewoon heel weinig doen. En ik verveel me....
Bleeeehhhh....

Sorrie! Moest er even uit...

Oh, Issie, wat vervelend meid. Kan me voorstellen dat je er gek van wordt.
Ik zou wel willen dat ik je kon helpen, maar helaas ...
In elk geval heel veel sterkte.

Liefs Ida

Hoi,

Ik kan 't me zooooo goed voorstellen! Balen, balen, balen zeg. Verplicht niets doen is niets aan .

Heel veel sterkte met die rug van je, en ik hoop zooooo dat het snel weer beter gaat!

KT

ps, niet als tip ofzo, gewoon uit belangstelling, kan je wel wandelen met de wandelwagen?

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Aan het einde van onze straat is een vijver met allemaal eenden, daar loop ik nog wel eens naar toe met de wandelwagen. Het zijn echt tien stappen, maar goed, dan zijn we toch weer even buiten geweest.
Ik heb het net ook even gedaan. Het is precies lang genoeg zeg maar.
Verder is fietsen ook altijd heerlijk als ik het in mijn rug heb, alleen Efraim in het zitje tillen is dan weer geen goede actie...  Ik ga soms sávonds even een rondje fietsen als Maarten thuis is.
Het is gewoon echt balen en ik begin het gewoon zat te raken.
Ik zie er gewoon tegen op om mijn eigen kind op te tillen als het huilt...
Maar goed, morgen is Maarten een dagje thuis...das wel gezellig.

Weet je wat het ook is trouwens? Je voelt je niet ziek, alleen je kunt niks...

Hoi,

Ik kan het me nog wel een beetje herinneren uit de laatste maand van mijn zwangerschap (te hoge bloeddruk), en dat was zónder kind én met de wetenschap dat het met een maand over zou zijn.
Ik leef echt met je mee. Je kan gewoon beter de griep hebben, dan ben je ziek. Nu zit je maar te zitten en de muren komen op je af. Ik kan me ook zooooo goed voorstellen dat je jezelf ook opeens gaat ergeren aan keukenkastjes die uitgesopt moeten worden ofzo. Echt super kl*te voor je!

Knuffel!

KT

Lieve KT,

Bedankt voor je superlieve berichtje.
Het is inderdaad ook zo dat ik me nu ook ga ergeren aan bijv. de keukenkastjes...
Daar bij komt nu Dat Efraim snot verkouden is en heel de dag jengelt en niet wil slapen.
Tsja...
Maar de medicijnen lijken nu wel een klein beetje te gaan helpen...
Dus ik krijg weer een beetje moed...

Liefs,
Issie

Ik hoop echt voor je dat die medicijnen goed gaan helpen!
Ik kan me voorstellen dat je het nu wel helemaal gehad hebt.
Sterkte
Sil

Terug
Bovenaan