baaaalen!

A

Anoniem

Guest
Hai meiden!

Ja hoor 27 dagen en het is weer bruin!
Op naar ronde 6. Heb net zo onwijs gehuild, gelukkig was er niemand.
Zijn er ook meiden bij net zoals ik die steeds minder vrolijk worden na iedere poging, en nergens meer zin in hebben?
Niemand interresseert me meer, ben bang dat ik me zo isoleer dat ik geen tijd meer heb voor anderen, en dat wil ik ook niet. Ben bloemiste dus ieder dag zie ik zwangere vrouwen en baby's en dan denk ik waarom ik nu niet!!
Ik trek me emotioneel altijd alles aan, zijn er bij jullie ook bij die dat hebben of zijn dit hormonen!!!

groeten Ilonka

Hoi Ilonka,
Nee hoor, je bent niet de enige die zich zo voelt!
Wordt ook elke keer 'minder'vrolijk. Zie alleen maar zwangeren en baby's in mijn omgeving! Ook alleen maar babypraat! Klaag klaag!!
Onze tijd komt ook!

Maar toch, nog even je schouders eronder, anders ga je er inderdaad aan onderdoor! Kom maar gewoon hier 'kletsen'als je je down voelt!
Liefs Anne

Hoi Ilonka,

Ik weet hoe je je voelt. Elke keer als ik weer ongesteld wordt (zit nu in ronde 6) baal ik als een stekker. Gelukkig weet ik me altijd vrij snel over dat gevoel heen te zetten en kan ik er weer tegenaan. Probeer positief te blijven. Het kan lang duren, maar de meeste mensen worden binnen een jaar spontaan zwanger. En zelfs als dat niet lukt zijn er nog genoeg mogelijkheden.
Laat het niet je hele leven beheersen (ik weet dat dat moeilijk is), en blijf positief denken!
Heel veel succes!!!!!

Terug
Bovenaan