Baal als een stekker

Ben ik onderweg naar daycey om naar concert te gaan van de backstreetboys. Zegt mijn auto doe het lekker zelf. Moest nog ongeveer anderhalf uur rijden. Sta nu dus stil richting Emmmeloord.
Mag gezellig paar uurtjes wachten tot mijn vader er is om mij op te halen...
Baal hier zo van, had na die klote welen eindelijk iets leuks maar gaat dus niet door.

Zit nu dus bij een benzinepomp in het zonnetje te wachten....

Liefs

Oh, dat is echt naar, ik snap dat je hiervan baalt! Gelukkig zit je in het zonnetje, want dat is de afgelopen weken ook wel anders geweest... Is het niet mogelijk dat je vader je ergens op de trein zet zodat je alsnog kan gaan? Ik hoop het zo voor je!

Liefs!

Wordt em helaas niet, en mijn vriend wil het niet hebben dat ik nu nog verder ga. Dit vanwege alle stress de afgelopen anderhalf week....

He godverdorie dit is balen meid!:( kun je er nu helemaal niet heen?
En je kaartje dan? Dat is toch zonde.. een beetje ontspanning is juist goed toch!

Klote meid..

Liefs

Neeeeeee cloewja! Dat meen je niet???? Wat een klote streek van je auto! Gvd.....kan me voorstellen dat je hier goed van baalt, leef je al zooooo lang naar toe.

Ik weet ff niet wat ik moet zeggen om je op te vrolijken.
Sterkte meis.

Liefs Lynn.

@renate nee dat wordt teveel gehaast... En dat trek ik op dit moment niet. Kaartje gaat helaas verloren...plekje vrij op de tribune dus.

@lynn ja heb er heel lang naar toegeleefd...nu kwestie van auto maken en op internet zetten.... Is een auto van 94 dis mag een keer wat stuk gaan... Maar waarom juist nu... Mijn vriend wil nu een nieuwere auto voor mij hebben ivm de kleine straks... Dat is dan wel een pluspunt Hihi jammer genoeg heb ik em nog geen jaar maar ja leuk beginners autootje dat wel. Mankeert gelukkig ook niet teveel aan maar ja kan nu ff niet rijden...

Terug
Bovenaan