baal baal baal baal.....

zow moet ff van me afschrijven...-

vorige week mijn urine laten onderzoeken en daaruit is een blaasontsteking naar voren gekomen....nu moest ik vanochtend weer alles laten onderzoeken en bel ik net voor de uitslag...en nu weten ze niet of het een ontsteking is geweest of een bacterie of een infectie....nu zetten ze het bij de huisarts op kweek en moet ik nu nog een kweekpotje ophalen zodat mijn urine ook nog naar het ziekenhuis moet om bij het lab te worden gecontroleerd....dit omdat ik bij de zwangerschap van Yoëll streptokok B heb gehad.....

pffffff wat een gedoe zeg.....het beangstigd me allemaal wel een beetje zo pril in deze zwangerschap...

liefs denise

He bah Denise, daar zit je nou ook niet op te wachten zeg!! Hopelijk valt het allemaal mee, kunnen ze je niet een beetje gerust stellen? Een infectie of bacterie aan de urinewegen hoeft toch niet te duiden op iets vervelends met je zwangerschap (ik ben natuurlijk geen arts, maar dat staat toch niet in verbinding met elkaar)?

Hopelijk krijg je snel een duidelijke uitslag, want dit is niks zo!
Sterkte ermee
Susan

Meid, maak je nog niet te druk. Ook al is het een ontsteking, bacterie... Het kan geen kwaad voor die kleine in je buik. Streptococcen B kan je kleintje in de baarmoeder niets doen. Daar is het goed beschermt. Ik kan het je zo niet uitleggen. Maar tijdens de bevalling loopt je kindje de kans om in aanraking te komen met streptococcen bacterie.
Als je het niet vertrouwt en je wilt wat meer weten. Je hebt mijn mail adres mail me anders even....

Groetjes Jolanda

Gedoe is het zeker, maar volgens mij hoef je je geen zorgen te maken om die GBS (groep b streptokok). Tijdens de zwangerschap kwam de gyn er acher dat ik ook drager was (en nog ben denk ik). Mij werd toen verteld dat veel vrouwen dat hebben, maar de meeste het niet weten. En ook dat het geen gevaar is tijdens de zwangerschap, maar het is wel handig om te weten dat je drager bent ivm de bevalling. Als de vliezen zijn gebroken kan de GBS bij het kindje  komen, en kan als dat nodig is, op tijd worden ingegrepen. Julian heeft het mede door die GBS erg benauwd gehad, maar omdat ze het wisten konden ze tijdig ingrijpen.
Maak je nu dus geen zorgen om die GBS! Sterkte en beterschap met de ontsteking/infectie!

Ellen mv Julian

mmm lekker dan... duurt weer paar dagen zeker voor je meer weet, bah!
weet niet hoe het allemaal zit met de bacterie, maar hopelijk valt het allemaal mee!

liefs Jenneke mv Ivar

He meid je hebt er niet veel aan, maar heb tijdens de zwangerschap van Sara 5 keer een urineweginfectie gehad, 5 keer een kuur, volgens de gyn kon het echt geen kwaad. Blijven lopen met een infectie wel kan weeen opwekken....
Veel sterkte en dikke knuf!

Terug
Bovenaan