baal baal baal baal.....

zow moet ff van me afschrijven...-

vorige week mijn urine laten onderzoeken en daaruit is een blaasontsteking naar voren gekomen....nu moest ik vanochtend weer alles laten onderzoeken en bel ik net voor de uitslag...en nu weten ze niet of het een ontsteking is geweest of een bacterie of een infectie....nu zetten ze het bij de huisarts op kweek en moet ik nu nog een kweekpotje ophalen zodat mijn urine ook nog naar het ziekenhuis moet om bij het lab te worden gecontroleerd....dit omdat ik bij de zwangerschap van Yoëll streptokok B heb gehad.....

pffffff wat een gedoe zeg.....het beangstigd me allemaal wel een beetje zo pril in deze zwangerschap...

liefs denise

He bah Denise, daar zit je nou ook niet op te wachten zeg!! Hopelijk valt het allemaal mee, kunnen ze je niet een beetje gerust stellen? Een infectie of bacterie aan de urinewegen hoeft toch niet te duiden op iets vervelends met je zwangerschap (ik ben natuurlijk geen arts, maar dat staat toch niet in verbinding met elkaar)?

Hopelijk krijg je snel een duidelijke uitslag, want dit is niks zo!
Sterkte ermee
Susan

Meid, maak je nog niet te druk. Ook al is het een ontsteking, bacterie... Het kan geen kwaad voor die kleine in je buik. Streptococcen B kan je kleintje in de baarmoeder niets doen. Daar is het goed beschermt. Ik kan het je zo niet uitleggen. Maar tijdens de bevalling loopt je kindje de kans om in aanraking te komen met streptococcen bacterie.
Als je het niet vertrouwt en je wilt wat meer weten. Je hebt mijn mail adres mail me anders even....

Groetjes Jolanda