baal baal baal!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik ben een beetje aan het balen. Als het goed is had ik gister of eergister mijn eisprong. nou we hebben sowieso woensdag en maandag geklust. Omdat ik twijfelde wanneer precies mijn eisprong zou zijn, wilde ik gister ook klussen....nou oppeens voelde mijn vagina raar aan, was branderig en had enorm drang om te plassen! nou ik dus op toilet zitten, komt er een klein beetje urine uit, en branderig en zat ook bloed in de urine. ou schrok me echt dood...later weer dat plasgevoel...en toen besefte ik dat het misschien mijn 1e blaasontsteking kon zijn. Nou ik balen, want we stonden op het punt om te gaan klussen! maar hebben het  niet gedaan omdat  mijn vagina  niet lekker aan voelde door die drang om te plassen...  Vanochtend de dokter gebeld, moet ik in een potje mijn urine meenemen....
Nou baalde ff, heb ik nog nooit blaasonsteking gehad, krijg ik het voor het eerst als ik wil gaan klussen voor een kindje! tenminste ik ga er vanuit dat het blaasonsteking is, want zo te lezen op internet klinkt het wel zo...

Maar goed, baalde zo, dat ik het ff kwijt moest hiero...
In iedergeval bedankt voor het lezen van mijn lange verhaal, moest het ff kwijt!
En ikhoop dat iedereen hier snel zwanger mag worden!!

Groetjes en liefs,
Areesa

hey hey
ik moet wel een beetje lachen om jou berichtje ik heb namelijk nu precies het zelfde moest ook klussen gister en het lukte niet had veel pijn enzo moest ook elke keer plassen en vanmorgen ook een beetje bloed bij de urine wat je plassen kan noemen 3 druppels me man is nu even wat urine naar de dokter aan het brengen.
ik heb dit ook nog nooit eerder gehad.
xxx
sabrine

hey Sabrina!
Sjo hee! dat is toevallig!!!!!!
Ja precies, je kan het geen plassen noemen, maar paar druppels! en is branderig en gevoelig en beetje bloed! Ik ga strax ff naar huisarts....en ga nu proberen goed te mikken in het potje! en hopen dat het snel weggaat zodat ik weer kan gaan klussen!!!
Nou succes he!
Liefs,
Areesa

hey areesa,
nou ik heb medicijnen hoor gewoon een blaasontsteking de medicijnen kunnen geen kwaad als ik eventueel al zwanger ben gelukkig  en ik heb extra vitamine c bruistabletten gekregen wordt de urine zuurder van. en dan moet het binnen 1 a 2 dagen beter worden.
mijn klus week zit er denk ik toch al op heb 2 dagen geleden mijn eisprong gehad.
ik wens je veel sterkte en hopen dat het misschien toch nog raak is
xxx
sabrine

Hey Meid,
Nou ben terug, en heb ook een blaasonsteking! ze kon het meteen al aan mijn urine zien, die was namelijk donkerrood (sorry). Ik heb een kuur gekregen die ik 5 dagen 2maal daags in moet nemen, ze zei wel dat ik de komende 5 dagen niet mag proberen zwanger te raken. ja mijn klusweek zit er ook op, was vorige week begonnen met om de dag klussen en ik denk dat ik de 14e of de 15e mijn eisprong heb gehad. mijn NOD is op 28 of 29 juni. Misschien dat ik geluk heb en dat het alsnog raak is, maar goed, dat is alleen ff afwachten, al heb ik het gevoel van niet!
Nou veel sterke meis en ik hoop ook voor jou ( en ook voor anderen van dit forum) dat het raak is!!!!

Kusjes,
Areesa

hey areesa,
Ik moet maar 1 keer per dag een pilletje nemen!! voor het slapen gaan. de HA vroeg ook aan mijn man van is ze zwanger dus hij zegt dat weten we nog niet maar het kon geen kwaad mocht het wel zo zijn had hij gezegt.
wat kan het dan toch verschillen he per HA.
mijn nod is als het goed is ook 28 juni heb 14 juni mijn eisprong gehad en dat was te voelen ook. dus hopen dat het raak is.
ik ben pas 2 maanden gestopt met de pil maar die heb ik maar 6 maanden geslikt dus ik weet niet hoelang ik nog moet ontpillen. Ik had wel van dat vruchtbare slijm (sorry) en ik weet ook niet of je dat ook hebt als je de pil slikt of net gestopt ben!!
we moeten maar afwachten niet te veel aan denken en dan komt het vast wel goed.
xxx
sabrine

Terug
Bovenaan