baal, baal en nog eens baal

hey meiden nou vandaag controle gehad , helaas wordt het geen geboorte hotel maar medisch bevallen in het ziekenhuis ,

er is uit mijn urine onderzoek uit gekomen dat ik gbs heb dus streptokokken, dus ja in het ziekenhuis bevallen ,

Nu als mijn vliezen breken tussen nu en de volgende controle moet ik direct bellen omdat de kleine uk nog niet voledig ingedaalt is dus zoals de titel al zegt

ik BAAL als een stekker

liefs
 
Wees blij dat ze het weten..tuurlijk is het balen, maar ze zijn er op tijd bij en kunnen nu een infectie voorkomen door antibiotica aan jou te geven.
Het is wel een teleurstelling dat je niet naar het hotel kan, dat snap ik wel.

Hier ook streptokokken, maar we wisten het niet, daarom is hij te vroeg geboren met alle gevolgen van dien..twee weken in het ziekenhuis...
 
Dat is toevallig zeg.... Ik las laatst 1 van je topics waarin je vertelde over blaasontsteking.
Ik dacht toen nog... Die moet ook wel GBS hebben. En ja t klopt. Niet leuk voor jou natuurlijk maar zoals femmmke al zegt; echt beter dat je het weet van tevoren.
Ja en dat hotel is niet leuk idd maar zou dat nou echt zo veel lekkerder zijn dan in n ziekenhuis? Ik kan me er niks bij voorstellen.
Ik heb alleen ziekenhuiservaring.

 
Meid beter in het ziekenhuis bevallen dan dat er wat opdoet met je kindje. Is een beetje een cliche maar die van ons kreeg direct na de bevalling een ernstige infectie en ik baal dat ik niet heb aangedrongen op een ab-infuus tijdens de bevalling. (ben wel draagster van GBS, maar ons zoontje was daar niet ziek van) Maar we waren ons mannetje bijna kwijt. Dus ik snap dat je baalt maar het is voor je kindje het beste.
 
he meiden ja ik weet dat het beter is, en leg me ook bij neer het is eenmaal zo en beter nu weten dan te laat, maar baal gewoon ff mag dat niet meer dan, en baal zeker dat de kleine nog niet voledig ingedaalt is.

maja onze dochter is ook in het ziekenhuis bevallen maar was met spoed wilde thuis bevallen.

Nu dachten we gaan we geboorte hotel toch soort thuis gevoel maar toch sneller in het ziekenhuis , maja het is een maal zo,

Dat balen gaat wel minder worden maar heb het vandaag gehoort dus ja, hopenlijk gaan de vliezen nog niet breken wgens de kleine nog niet voledig is ingedaalt

liefs
 
Je mag er best van balen, het loopt anders dan je had gehoopt en er is toch iets niet helemaal goed.
Maar een gezond kindje en een gezonde moeder is het doel van de bevalling en als dat in het ziekenhuis moet dan moet dan. Dus knop omzetten in je hoofd en omschakelen naar een ziekenhuisbevalling waar alle medische voorzieningen aanwezig zijn.
Succes met bevallen!
 
he reisa ja ik heb die knop omgedraaid, maar snap niet waarom jullie zo reageren net of ik er op tegen ben, het is zo en leg me erbij neer maar ik wilde ff me hart luchten en ff zeggen dat ik er wel van baal, net als sommige meiden balen dat het een meisje word ofzo terwijl ze voorkeur voor een jongen hebben.

Belangrijkste is dat het gezond is, het meeste waar ik van baal is dat de uk nog niet voledig ingedaalt is en hopenlijk gaan me vliezen nog niet breken .

maar dank jullie wel voor jullie reactie, sorry als het bot of boos over komt dat is het niet,

liefs
 
wat balen zeg ik had zo gehoopt dat het laatste je bespaard zou blijven na zoveel blaasontstekking en ik vindt dat je best even mag balen zeg en ik snap de rest wel om je ook weer een beetje op te beuren maar soms wil je gewoon even lekker balen en dat mag .
ik hoop op een goeie bevalling .
sterkte

P.s en als je weer baalt gewoon melden.
 
Terug
Bovenaan