baal baal

A

Anoniem

Guest
hé, wat fijn dat er dit forum bestaat om ook even te klagen...
Ben nu 12 dagen overtijd en test vanochtend negatief. Ga er sinds vorige week al niet meer vanuit dat het raak zou zijn. Heb op nod dag wel ongikrampen gehad en een klein sliertje bloed, sorry, en heb nu met regelmaat veel witverlies. Heb ook absoluut
geen gevoel dat ik ongi zou moeten worden. Ik hoop dat ik snel ongi wordt, dit is zo ook niks. Vorige keer netjes na 28 dagen, en nu dus onregelmatig. Nu wil alleen wel het geval dat mijn onderbuik echt wel dikker is. Hier heb ik al eerder een topic voor geopend. Heb een week voor mijn nod en een week na mijn nod veel krampen en trekkend gevoel gehad.Nou ik weet het ff allemaal niet meer. Ga wachten tot ik ongi wordt.....

Sorry voor het geklaag..

Ilona

he ilona,

frustrerend he? ik heb dit ook wel eens gehad, jij schrijft dat je er vanit gaat niet zwanger te zijn. maar diep van binnen knaagt het toch, niet?

helaas was het bij mij ook nooit een zwangerschap, ben wel benieuwd hoe een positieve test eruit ziet, heb er nu al zoveel gedaan de afgelopen 16 maanden!

het is echt kl@t# als je niet weet waar je aan toe bent... ik leef met je mee.

groetjes esther

Bedankt voor je reactie!
Jij gaat al voor ronde 16, dat is ook al  even! Dit is voor ons pas de eerste ´echte ´ronde. Dus eigenlijk moet ik niet zo klagen.....
En tuurlijk knaagt ´t, maar het zou zo mooi zijn...
Ik las net jou verhaal over miskramen, eerlijk gezegd weet ik hier niets vanaf. Lees wel het eea hier op het forum erover. Misschien als je wat verder terug kijkt dat je er nog wat over kunt vinden. Zijn jullie al wel bij de huisarts geweest of kijken jullie het nog aan?

Hopelijk allemaal snel zwanger!
Groetjes Ilona

Hi Ilona,

Zelf ben ik nu ook 1.1/2 week overtijd en heb inmiddels al 2 testen gedaan. Allebei waren ze negatief, dus ik weet het ook niet meer. Voordat ik zwanger was van mijn dochter slikte ik de pil en ik weet dat daarna de cyclus niet regelmatig hoeft te zijn. Daarom koos ik als anticonceptie het mirena spiraaltje. 3 maanden geleden heb ik die eruit laten halen en ik was netjes na 25 dagen ongesteld. Nu duurt het al een behoorlijke tijd, maar nog steeds niet ongesteld en dus ook niet zwanger. Net als jij heb ik een opgezette onderbuik en verlies regelmatig (lees: meerdere keren per dag) wit slijm. Ik weet het niet. Heeft iemand ervaring met spiraaltjes en zwangerschap?

En over het klagen? dat vind ik wel meevallen. Je vertelt alleen maar hoe je je voelt en wat er wel en niet gebeurt. Hierdoor weet ik dat ik ook niet de enige ben die haar lijf even niet meer kent.

Groetjes, Jessica

Terug
Bovenaan