BAAL BAAL

HOI LADIES
Jammer genoeg ben ik vandaag ong geworden. precies twee weken na mijn eiersprong. Ik moet nu vrijdag terug voor een echo om te kijken of er geen cysten zitten en moet dan zaterdag weer met clomid beginnen. Wel weer spannend, hoop dat ik dit keer ook weer ee eiersprong krijg. HOI F als jij maandag begint met slikken dan lopen we ongeveer gelijk met de pillen.
GR NIEM

Lieve Niem,

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus wat balen zeg! Ik had nog zo gehoopt en geduimd dat het raak was! Hoe voel je je nu? Ik hoop dat de volgende eisprong niet meer zo lang op zich laat wachten en dat je snel weer kunt klussen!

Ik begin inderdaad maandag of dinsdag... heel spannend allemaal. Zou leuk zijn als de cyclus gelijk liep maarja, ik moet eerst afwachten of het wel aanslaat... Ik ben wel een beetje nerveus voor maandag. Ik ben nl. nog nooit bij die kliniek geweest en je krijgt een echo en moet je gewicht doorgeven etc.. iets wat ik liever niet doe haha.

Nou meis, hopelijk ben je snel van je ongi af en kun je snel weer klussen!

We houden contact!

X F

Ik vond het wel jammer maar niet eens zo erg.
Ik ben al blij dat ik een keer ong ben geworden door een eiersprong en niet door pillen die ik steeds moet slikken zodat ze het steeds opwekken.
Vooor jou is het inderdaad heeeel spannend meid. Ja waar ik later nog aandacht je krijgt eerst ook primolutN of een andere merk om je ong optewekken en dan moet je op de derde dag van je ong beginnen met clomid.
Ik moet morgen voor een echo om te kijken voor cysten en dan krijg ik CLomid mee en daar moet ik gelijk mee beginnen,want dan zit ik in mijn derde cyclus dag.
Ik hoop dat jij gelijk een eiersprong krijgt van clomid bij iedereeen ligt het anders.
Ik ga nu mijn 4ronde in.

Nou wijfie ik spreek je

X niem

Hoi NIEM,
Da's balen zeg! Maar wel goed dat je een eisprong hebt gehad. Als het eenmaal een beetje een ritme word gaat het de volgende keer misschien ook wel vanzelf. Ik heb nog steeds geen eisprong gehad. Afwachten nog maar.
Groeten,
A3

Hoi Niem,

Ik weet eigenlijk niet welke medicijnen ik maandag krijg om ongesteld te worden. Ik weet alleen wel dat mijn vriendin vorige week is begonnen met de medicijnen maar die is helemaal nog niet ongesteld geworden. Ze moest met de Clomid beginnen op het moment dat haar temperatuur ging zakken of op de 3e dag van haar ongesteldheid.

Ik vind het wel spannend dat ik maandag eindelijk de medicijnen krijg. Ik heb nu al 5 maanden geen eisprong of ongesteldheid gehad dus het mag ook wel hoor!
Wat je zegt, kan ik me goed voorstellen. Dat je nu eindelijk ongesteld bent geworden na een eisprong i.p.v. de medicijnen. Dan ben je ook weer even schoon van binnen en kun je er de komende maand weer tegenaan. Spannend hoor!

Ik laat jou en A3 zeker weten hoe het is gegaan maandag!

A3, wat balen dat je nog geen eisprong hebt gehad? Heb je wel een echo gehad inmiddels om te kijken hoe de eitjes er nu uit zien? Sterkte!!

Fijn weekend meiden!!

X F

Terug
Bovenaan