baal, baal

hallo dames,

voel me behoorlijk K*T! met mijn benen gaat het niet goed, mijn linkervoet kan ik niet goed gebruiken (balans weg, is lastig met een trap lopen en doet nu ook veel pijn) en mijn rechterbeen begint nu ook de slapen en is zeer gevoelig (alsof je been de hele dag onder stroom staat, om gek van te worden). volgende week een afpsraak bij de neuroloog. ggr, dat was niet mijn planning voor 2005...!

Ik vind het niet eerlijk allemaal, ik vind het ook allemaal samen wel erg zwaar worden. het is zoveel te gelijk. Laat ik het zo zeggen ik wordt zo onzeker, en ik merk dat mijn hoop dat alles goed komt zo ook wel steeds meer afneemt. Ga deze week het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor de iui.

sorry moest het even kwijt.
liefs simone

Inge, joeppie bijna is het zover voor jou, ik zal duimen!

Lieve Simone, ik leef erg met je mee. Wat een narigheid, en dan ook nog tegelijk. Het heeft geen zin om te zeggen denk eerst aan jezelf maar het is wel heel belangrijk. Het is denk ik niet verstandig om nu te veel te willen, want dan kom je alleen jezelf maar tegen. Probeer(!!!!) een voor een de dingen te doen, niet makkelijk heus. Ik hoop voor jou dat als je aan oons schrijft dat het iets helpt, ik wens je alle geluk van de wereld.
liefs ilona

Het GATVERDAMME!!! Ik kan me voorstellen dat je er heeeeeeeeeeel erg de pest in hebt hoor!! Je lichaam gunt je gewoon de rust niet om aan je kinderwens te werken. Ik hoop dat de neuroloog een goed advies voor je heeft en het je lukt je klachten te verminderen en of te onderdrukken.

Ik denk aan je!
X inge

bedankt voor jullie reactie meiden. geeft me wel wat steun. Beter nieuws is dat ik een afspraak heb gemaakt met de fertiliteitsarts op do. 17 maart, dan gaan we een afspraak maken voor de iui in april, ik ga er maar vanuit dat het met mij dan weer een stuk beter gaat en goed anders kan ik deze afspraak wel verzetten naar later. Maar ik vind het wel fijn " iets" in het vooruitzicht te hebben waar ik naar toe kan leven.
liefs simone

Terug
Bovenaan