baal baal

Voor ik zwanger werd had ik het pco syndroom. (geen eisprong)
Ik wist niet beter dat als ik zwanger zou willen worden aan de medicijnen moest,
door omstandigheden moest ik het toen even laten rusten.
Uiteindelijk na een aantal maanden ben ik toch spontaan zwanger geraakt.
Mijn eerste eisprong.

Nu dacht ik na mijn zwangerschap, het over was. Mijn lichaam het weer netjes zelf regelde. Ik ben 3x netjes om de 5 weken ongesteld geweest. Nu ben ik weer een paar dagen alweer te laat, en het voelt ook niet dat het er aan zit te komen. Ik baal er echt van.

HE, kop op meid! Ik snap dat je ervan baalt. Goed dat je even je hart lucht. Gaat alles goed met je kleine? Wat een wonder hè, dat het toch zomaar gelukt is.
Sterkte ermee!
Liefs Phira

Bedankt voor je lieve berichtje.

Het is zeker een wondertje, En het gaat super!!!
Maar wanneer de tijd rijp is, zouden we er toch graag nog eentje bij willen.
Maar ja moet me daar nu nog geen zorgen over maken, zien we dan wel weer hoe het gaat.
Maar ik was juist zo blij dat het nu even geregeld leek te zijn.
Mijn zwangerschap is niet zo ontspannen verlopen, en wilde juist van de volgende zoveel mogelijk van gaan genieten en zonder zorgen in  gaan  omdat ik het nog maar 1 keer zal mogen mee maken.

Het gaat vast allemaal goed komen. (desnoods mét medicijnen). Probeer nu lekker te relaxen en kijk tegen die tijd hoe het met je lichaam gaat. De eerste keer is het toch ook vanzelf gegaan. Geniet van wat je nu hebt. De zorgen zijn voor morgen!
Veel sterkte ermee! (en een keertje balen mag best hoor! )
Liefs Phira

Terug
Bovenaan