baal dag

Hallo allemaal,

Ik voel me vandaag helemaal niet op en top ik ben n.l. ongi geworden en ik baal daar vreselijk van.
Mijn cyclus is wel vrij regelmatig.
10 mei ben ik gecureteerd toen werd ik het 17 juni,15 juli en nu dus 11 aug.
We moeten deze maand maar beter onze best doen.
Iedereen veel SUCCES,

Groetjes en Liefs,
Een verdrietige Carolien

Hoi Carolien,

Balen is dat dan he?! Als ik ongi ben geworden baal ik ook altijd even flink. Daarna stort je je dan ook weer vol overgave op de komende ronde. Zelf baal ik vooral omdat ik na de mk een lange en onregelmatige cyclus heb. Ik had altijd een cyclus van 26 dagen en nu zit ik al op ruim 36 dagen en nog steeds geen eisprong in aantocht. Heel frustrerend!
Sterkte met je ongi!

Groetjes F

Hier een berichtje van een andere Caroline.
Ik heb na mijn mk ook een vrij onregelmatige cyclus, soms denk ik ook dat het komt omdat ik dan een vroegtijdige mk heb.
Ik baal ook vreselijk als ik weer ongesteld word. Ik hoop iedere maand zo erg dat het gelukt is.
Sterkte ermee!
Groetjes van Caroline

Hoi Carolien,

Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik baal dan ook verschrikkelijk en ga de meest rare dingen in mijn hoofd halen. Ik ben nu 2 keer ongi geworden na de miskraam en vandaag heb ik mijn NOD, als het goed is. Ik ben dus ook onregelmatig na de mk. Maar ik heb de maybe baby besteld en teunisbloemolie capsules, omdat ik gewoon wat meer wilde doen dan wachten!! Ik hoop dat het beloond wordt!!

Ik wens je sterkte en hoop dat dit de laatste ongi is en daarna pas weer na 9 maanden!!

Groetjes Cath

Terug
Bovenaan