Baal een beetje...

Ha meiden,

Vandaag bij de VK geweest en de kleine is echt heel eigenwijs (hoop ik tenminste). Het hartje met de doptone was niet te horen, hoogstwaarschijnlijk nog te diep achter mijn schaambeen. Nu volgende week terugkomen. Als ik me zorgen maak mag ik eerder bellen.

Liefs

Kan me heel goed voorstellen dat je hier van baalt, zou ik ook hebben.
Volgende week is het hartje vast te horen, duim voor je.

Liefs

Lieve Ukkietje,

Kan me goed voostellen dat je hiervan baalt maar je hebt gewoon een eigenwijse uk en volgende week is hij/zij vast goed te horen en idd....als je het niet vertrouwd, gelijk je vk bellen hoor!

Hou je taai! Liefs Lynn.

p.s. om nog even antwoord te geven op je vraag over fb. We blijven uiteraard hier! Maar fb is wel leuk voor foto's van de echo's en buik etc....maar no worries....het is hier veels te gezellig :)

Oeh balen meid. Maar komt helemaal goed. Die kleintjes zijn nu nog zoooo beweeglijk omdat ze nog zo mini zijn! Als ze straks minder ruimte krijgen dan hoor je ze iedere keer binnen een sec. Luid en duidelijk!

Liefs

He Ukkie,

Probeer je geen zorgen te maken, bij mij lukte het ook niet, waarschijnlijk te vroeg. het komt goed, echt!! een weekje wachten is te overzien! houd je taai meid! liefs sam

Bij mij was er bij 13 weken ook nog geen hartje te horen. De verloskundige heeft toen even met de echo gecontroleerd. Uk bleek zich ver achter mijn schaambeen verstopt te hebben. Volgende keer hebben wij vast meer geluk!

Terug
Bovenaan