Baal flink

Gisteravond dacht ik echt dat het begonnen was.
Heb eerder met weeen in het ziekenhuis gelegen en dit voelde hetzelfde. Dus wij tas gepakt en op naar het ziekenhuis. Daar aan de ctg en idd waren er weeen te zien maar niet met regelmaat. Weer urine ingeleverd en ik liep echt krom van de pijn. Nja liep loop nog krom. Kreeg te horen dat ik alweer een flinke blaasontsteking heb en bekkeninstabiliteit. Had zo gehoopt de laatste weekjes rustig door te kunnen brengen en ervan te genieten maar ook dat is niet zo. Heb weer een antibioticakuur en weet na de laatste keer dat ik over 2 dagen van onder helemaal door zal zijn. Maar ze vertikken me een andere te geven. Mocht ik hier weer last van krijgen moet ik maar voor zalf langskomen. Verga nu echt van de pijn en zie ook niet dat het minder gaat worden. Begrijp me niet verkeerd want geniet nog van het getrappel van onze kleine meid maar had zo graag eens pijnloos de laatste weekjes doorgebracht. Iedereen zegt ach ja je hoeft nog maar 2 weken en dan wordt ze gehaald. Nou 2 weken met nog meer pijn dan normaal das fijn. Sorry voor mijn gezeur en geklaag maar zit er even helemaal doorheen

Lekker klagen! Twee weken met al dat gedoe zijn twee verdomd lange weken! Mensen snappen dat niet.
Vervelend voor je meid, heel veel sterkte! En gooi het eruit bij ons, we voelen met je mee :)

Terug
Bovenaan