Baal verschrikkelijk!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

al sinds zondag heb ik erg gevoelige borsten en dat heb ik normaal meestal maar een dag net voordat ik ongesteld moet worden, mijn NOD is op 1 augustus (tegenwoordig exact na 28 dagen). Bij mijn vorige zwangerschap (in mei geeindigd in een miskraam had ik ook gevoelige borsten) ik was dus erg hoopvol, nu ben ik vannacht 2 druppels bruin bloed verloren (echt minimaal) gedurende de ochtend ben ik wat meer bruinig bloed verloren, heb verder absoluut geen menstruatieklachten. Heb voor de zekerheid een test gedaan en helaas negatief, maar ja feitelijk zou ik pas dinsdag mijn eerste ongesteldheidsdag hebben, misschien te vroeg getest???? Baal ontzettend want ben bang wij naar de volgende ronde moeten, zucht...wie herkent bovenstaande? kan het zo zijn dat ik nu het oude bloed verlies maar blijkt dat ik dinsdag wel positief test?

Tja, bruin bloed is volgens mij oud bloed, maar ik heb ook wel eens dat een menstruatie zo   op gang komt. Maar een menstruatie zet meestal wel weer door. Ik hoop met je mee dat het zomaar wat is en veel succes met wachten tot je kunt testen!

Noa

he jardan,

zou je heel graag positief nieuws willen geven. maar wat jij boven beschrijft heb ik 2 maanden terug gehad.

ik word altijd meteen goed ongi, als je begrijpt wat ik bedoel. maar toen 2 dagen lang een drupje of 2 a 3 en toen een dag niets. ik helemaal hoopvol. maar toen de dag erna toch de hele ongi doorgezet.

ik ga voor je duimen zo hard ik kan, maar ik denk, helaas, dat je naar de volgende ronde gaat. sorry.

maar wie weet! jij bent mij niet!

groetjes esther

Terug
Bovenaan