Baal zo van mezelf !!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden..... ff klagen hoor !!

Kan ik vandaag lekker uitslapen omdat mijn dochtertje weg is..... ben ik vanaf 3 uur wakker en kan ik niet meer slapen.
Ik voel me gruwelijk   gejaagd en moest gewoon aan de was beginnen.
Tegenwoordig strijk ik het nat waarna ik het ophang. Dan kan het zo de kast in als het droog is.... wat denk je..... laat ik de strijkbout vallen. Hij ligt helemaal open, dus heb hem maar weg gegooid. Maar ik mag zelf niet van huis omdat ik die beginnende zwangerschapsvergiftiging heb, dus kan ook geen andere halen  !!!!
Ook ben ik de hele dag licht misselijk (en al twee avonden mijn avondeten eruit gegooid) en ik begin ook nog eens vocht vast te houden !!
En ik moet nog zo lang.............................. !!!!!
Ik zal blij zijn als het eind oktober is !!! pffff
Iemand nog tips voor een merk strijkbout?????

Gr Tanja

SORRY VOOR MIJN GEKLAAG, MAAR MOEST HET FF KWIJT !!!!

Soms heb je van die dagen... Normaal gesproken zou je zeggen dit is zo'n dag dat je beter in bed kunt blijven liggen maar dat lijkt me nu niet de juiste woordenkeus .
Het is iig niet jou dag vandaag  lees ik wel.
Ik duim voor je dat je je gauw weer wat beter gaat voelen. Wat zo de dag doorbrengen is ook niks. Kun je niemand op pad sturen voor een nieuw strijkijzer. Je mag de mijne wel want ik strijk echt nooit hahaha (een keer in het half jaar ofzo).

Sterkte om de dag door te komen enne denk maar zo....
Zelfs het zwaarste uur heeft 60 minuten, dus jou rot dag gaat ook weer voorbij. En de komende weken ook, voor je het weet heb je de kleine in je armen liggen, ga daar maar over dromen.

Monique

Hoi Tanja,

Ten eerste hoef je geen sorry te zeggen voor het klagen. Daar is dit forum toch ook een beetje voor.
Balen is dat he, dat je zo aan huis gekluisterd bent. En dan die stomme strijkijzer ook nog eens!!

Ik heb zelf ook last van een hoge bloeddruk en moet het ook rustig aan doen. Ga wel de deur uit om mijn zoontje op te halen enzo, maar verder niet. Bij mij is verteld dat ik me moest melden als ik me misselijk voelde of zo. Ik lees dat jij dat ook bent en ik vroeg me af of je daar nog over gebeld hebt?

Verder is het maar even uitzitten. Bij mij gaat de bloeddruk af en toe gewoon omlaag. Heel vreemd, maar dan voel ik me wel een stuk beter.

Succes nog met de laatste loodjes.

Groetjes Empe (37 wk en 1 dag)

Hoi Tanja,

Ja flink balen zeg! Hoop dat je vandaag een beter dag zult hebben en dat je geen zwangerschapsvergiftiging krijgt. Kan me voorstellen dat het niet zo leuk is om alleen maar thuis te zitten.

Op internet kun je alvast wel kijken wat voor strijkijzer je zou willen hebben, op www.kieskeurig.nl kun je recensies, prijzen etc lezen. Zelf heb ik me verwend met een stoomgenerator, baal dat ik dit niet jaren eerder hebt gekocht want het is echt super strijken. Strijken wordt zelfs leuk, snel en je zou bijna zeggen dat je je verheugen gaat op de volgende was.

Groetjes Sylvia

Bedankt voor de tip.... ik heb mijn schoomoeder al op pad gestuurd, dus ik hoop dat ze deze week een nieuwe voor me heeft !!! Ik wil nu niet achter raken met de was. Staat zo lullig tegenover de kraam  als het zo'n rommeltje is !!!
Vandaag belde de geen die mij de laatste tijd in huis helpt ook al af omdat ze ziek is............       en zelf kan ik het niet !!!!! En ik kan zo slecht tegen zooi !!! Hopelijk heeft manlief vanavond nog even puf om een stofzuiger door het huis te halen !!
Gr Tanja

Terug
Bovenaan