BAAL..:(

A

Anoniem

Guest
En ja hoor vandaag waren ook mijn gevreesde rode duiveltjes weer van de partij...compleet met krampen, buikpijn en rugpijn ...aarghh!!!Ik heb toen voor mezelf 3 positieve dingen bedacht wat ik nu ik niet zwanger ben WEL kan doen....mijn haar weer lekker verven..gaatje in mn kies met verdoving laten vullen en een wijntje drinken (zo probeer ik er maar n beetje een positieve draai aan te geven...)Naja hopelijk volgende x meer geluk...ga zo slapen ben erg moe...X BB

ZWAAR K!!!
moeilijk he om je erover heen te zetten maar ik vind je idee wel errug goed.
Liefs Joanna

Je kan gewoon je haar verven en een verdoving krijgen bij de tandarts hoor. Sorry voor dit antwoord, maar het is goed bedoeld voor als je straks hopelijk wel zwanger bent.Ik heb al een dochter van 20 maanden. En mijn moeder is kapster.
Mijn tandarts heeft zelf ook een dochtertje van 20 maanden en hij zei dat hij het wel mocht verdoven.
Succes voor de volgende keer. Ik zelf ben afgelopen vrijdag helaas ook weer ongi geworden. Groetjes van Amber.

Jeetje dat is balen!
Ik had nog wel zo voor je geduimd!
Ik ben ook elke maand bezig om positieve dingen op te noemen van niet zwanger zijn... maar ze wegen echt niet op tegen de positieve. Shit he!
Sterkte meid!
X waterman

heh dat is echt wel minder.... wat balen...
Maar meid: geniet van dat wijntje!
En het is super dat je het ook positief probeert te bekijken!...van kniezen (hoewel soms terecht hoor) is nog niemand zwanger geworden hee...

Veel succes in de volgende ronde!

Lea

thx voor jullie lieve reactie`s!!
Die verdoving van de tandarts kan toch niet goed zijn als je zwanger bent???En haar verven heb ik gelezen op het internet dat dat niet mag...naja ik ga voor safe, maar....ik wil het ook nog eens navragen voor alle zekerheid!!Iig bedankt voor jouw info Amber

Terug
Bovenaan