Baal

Vorige week net bij de bedrijfsarts geweest, voor het maken van afspraken. Maximaal 4 dagen van 6 uur. Prima toch! Heb ik van de week 3 dagen gewerkt, rustig aangedaan, voorzover dat kon met 2 meiden van 4 en 5, kon ik de dag erna bijna niet meer lopen. Ook bij fysio hebben ze niet zoveel gedaan, moet het nog rustiger aan doen en voor mijn gevoel doe ik al niks! had dit dus ook zo met mijn teamleidster afgesproken en nu dit, kan wel janken. Durf haar eigenlijk niet te bellen, dat ik het nu al wil herzien misschien! moet vanaf morgen 4 dagen, maar bij het idee wordt ik al wat wiebelig!

Zo, dit moest ik even kwijt!

Liefs Kirsten
 
:( Pffff dit is echt niet leuk he!! Ik weet er echt alles van. Je moet gewoon bellen, het is super moeilijk, maar het is echt niet anders. Ik dacht ook steeds: nja dan maar rustiger aan gaan doen, maar gister opeens mag ik niks meer.. Zover moet je het echt niet laten komen!

Echt rustig aan doen!
Laat je weten wat je teamleidster gezegt heeft?

Even heel veel huilen, dat mag en is heel logisch. X Shar
 
Oh balen idd, maar gewoon aangeven dat je het wilt herzien!
Ik werk inmiddels ook halve dagen ( totaal 16 uur per week) en dit is eigenlijk ook op initiatief van mijn werkgever. Ben blij dat ze mijn klachten serieus nemen. Met een zwangerschap moet je geen enkel risico nemen, toch?

Sterkte/succes!

xx Kirsten
 
Terug
Bovenaan