Baal!!!

Ik baal enorm. Ik ga nu mijn 5e week in. Heb vorige week gebeld met de VK en ik kan pas over 4 weken langskomen voor controle en echo. Dat hoeft toch niet zo lang te duren allemaal?? Ik kan toch ook bijv volgende week al op controle komen?? Ik snap het niet en ik maak mij ongerust.

Ik snap dat je enorm baalt van al dat wachten. Echter is het zo dat ze in de eerste 10 weken toch weinig kunnen doen. Als je volgende week een echo zou laten maken, zie je toch niks/weinig. Zolang je je goed voelt (behalve de misselijkheid dan) en geen bloedingen hebt, is er niks aan de hand.

Je kunt altijd langs bij de huisarts als je je toch zo ongerust maakt.

hey

ik begrijp heel goed wat je bedoeld. wachten duurt lang zeker omdat je (nog proaktisch niets) ziet of merkt. maar laat je lichaam even een paar weken zijn werk doen. dan komt het goed. helaas is zwanger zijn afwachten. en ff een tip: geniet nog ff want voor je het weet is het voorbij en is het heel druk. we moeten er allemaal even door heen en dan krijg je er iets prachtigs voor terug!
het komt goed!

groetjes muppetje

Hoi hoi

Het is heel normaal dat je de eerste controle pas krijgt rond de 8 weken zwangerschap. De eerste echo zit meestal tussen de 10 en 12 weken zwangerschap.
Het is inderdaad wachten, wachten, wachten, net als het zwanger worden, ook steeds weer wachten...:)

De eerste 12 weken duren het langste. daarna gaat het allemaal zo snel. tot dat je bijna op knappen staat hahah dan duurt het weer jaren lijkt het..

succes helaas moeten we wachten.

liefs

Terug
Bovenaan