baalbaalbaalbaal

A

Anoniem

Guest
Gatverdamme! Ik baal weer. Ben snot en snotverkouden (met dank aan mijn lieve, schat van een zoon), maar goed dat is nog geen ramp. Ben vorige week afgewezen op een sollicitatie bij de gemeente in mijn woonplaats. Vandaag had ik een sollicitatiegesprek voor een interne vacature. Zegt m'n leidinggevende dat dat wel snor zit, want ik had al een goede indruk achtergelaten, blablabla. Ik dacht dat er niet op gerekend had, maar kennelijk wel, want toen ik vanmiddag werd afgewezen, kwam dat toch als een koude douche. Had die muts maar d'r mond gehouden godsamme!!

Ik baal dus echt. Mijn ouderschapsverlof houdt op op 1 november en de functie waarin ik nu werk, mag ik wel parttime gaan doen, minimaal 24 uur per week, maar dan moet ik die uren over 4 dagen uitsmeren!!! Ik moet er niet aan denken om nog een dagdeel bij mijn schatje weg te zijn ! Kan wel janken, echt dat vind ik het ergste van die afwijzing. Ben dus met spoed op zoek naar een andere baan, maar parttime banen op hbo niveau liggen nog niet echt voor het oprapen (mag overigens ook gerust mbo niveau zijn).

Balen dus.

groetjes
 Mie

Het zit je niet echt mee hé!
Kan me voorstellen dat je flink baalt. En al helemaal als iemand valse verwachtingen schept. ( kan er over mee praten!!)
Ik hoop voor je dat je snel wat anders tegen komt.
Succes
Sil

Owwwwwww Mieeeee!!!!!!!!!

Da's klote hé???? nou, hier een lekker  voor je en een
Hopelijk vind je snel iets anders!!!

Groetjes Debby

Heee Mie,

Da's met recht een baaldag!!

Sterkte en heeeeeeel veel succes met solliciteren.

KT

Ooooowww, balen zeg! het zit je ook niet erg mee he?!

Ik kan me voorstellen dat je een baaldag had!
Succes met zolliciteren hoor!

Liefs,
Issie

hey,

dat is idd echt balen zeg.............heel veel succes met solliciteren, hoop voor je dat je gauw iets vind!

groetjes susanne

Bedankt ladies voor de steun en voor die lekkere borrel Debby, was ik wel aan toe

groetjes
Mie

Terug
Bovenaan