Baaldag

Hoi meiden
Kunnen jullie mij misshien even oppeppen?
ik had vandaag examen boekhouden.
om 8.45 begon het eerste deel, maar waar was ik???! in de file!!
ik voel me nu een totale loser.
het is net of alles fout gaat.
niet dat ik de illusie had te slagen, ik kon mij sinds de MK niet goed op de lesstof concentreren.
over een half jaar kan ik het pas weer proberen.
Over drie dagen is mijn NOD, nu maar hopen dat mijn menstruatie ook een maand of negen in de file staat!!!!

Jeanette
 
Ja, dat is echt balen zeg!!
Ik kan helaas niks aan je examen doen (inbreken en een punt invullen...), maar ik wil je wel zeggen dat ik vind dat je geen loser bent! Ik heb ook een miskraam gehad terwijl ik mijn afstudeerscriptie moest maken (volgende week de uitslag) en dat heeft heeeel veel invloed op mij gehad en ik heb mezelf een week op non-actief gesteld! En ik denk ook vaak als iets misgaat: kan ik nou niks??!?!?! Maar dat kijk ik naar buiten naar het zonnetje en denk ik aan de dingen die wel goed gaan en dan gaat het wel weer.. Meid, neem de tijd om ff te balen, dat kan ook opluchten!
Strerkte en veel liefs van Soof
 
Lieve Jeannette,
Ik kan me voorstellen dat je je kut voelt...een miskraam is niet niks( heb vorige week zelf een miskraam gehad) en dan ook nog je tentamen missen...klote zeg...
Ik hoop voor je dat je NIET ongesteld wordt!
Succes ermee...
Kiefs Esther
 
Hoi Jeannette,

wat een drama he die files, hoop dat dat de enige pech voor je is voorlopig en dat je fijn zwanger bent. Ik ben gisteren na 6 dagen overtijd te zijn toch ongesteld geworden. Volgende maand beter hoop ik en dat het deze keer dan ook een keer goed zal blijven gaan.
Veel succes en hou moed!!

liefs Floor
 
Terug
Bovenaan