Baaldag!

Ik heb een baal dag.

Ik baal en ben erg verdrietig.
Een collegaatje trakteerde vanmorgen met de koffie op beschuit met muisjes. Ze was namelijk 12 weken zwanger en liet stralend de foto zien.

Daar zat ik met een bordje met beschuit met muisjes voor me en een lief klein babytje op een echo. Kleine handjes en voetjes. Alles was erop te zien. Ik kon wel janken van frustratie. Iedereen was zo blij voor haar (ik natuurlijk ook) maar het voelde zo rot. En ik heb me de hele dag verdrietig gevoelt, ik heb zelfs in de pauze toen ik een eindje ging wandelen echt even moeten slikken.

We zijn nu in ronde 6 en nog geen zwangerschap te bekennen. En helaas kon ik het vandaag niet meer opbrengen. Wij willen ook zo graag...ik wil ook zo graag dit nieuws ooit kunnen vertellen, maar ik ben wel bang, bang dat me dit nooit gaat overkomen.

Sorry dames voor dit deprimerend berichtje maar ik wil jullie even vertellen hoe ik me voel en of jullie dit ook wel eens hebben.

Liefs verdrietige Bibi
 
hoi hoi,goh wat vervelend voor je zeg,ik zit ook in ronde 6 en nog niet zwanger,ik baal ook vaak hoor van ik wil ook zo graag,ik zie ook altijd zwangere lopen,hoe moeilijk het ook is je moet maar denken mijn tijd komt nog wel,zo probeer ik ook te denken anders wordt je echt helemaal gek en lukt het nooit.kop op het lukt je echt wel,en dan lach je erom gr manuela
 
Lieve Bibi

Ik denk dat we dit allemaal herkennen,
begin maart was ik gelijk met een goede kennis van ons en een buurvrouw zwanger, dat schept een zekere band, totdat een miskraam een eind aan mijn zwangerschap maakte in de negende week.
Ik vind het heel moeilijk om spontaan te doen als ik die nu al behoorlijk bolle buiken zie, want het is best confronterend.
dat beseffen waarschijnlijk de mensen om ons heen niet.
onze kans komt gerust ook nog, dat zal je zien

liefs, jeanette
 
Hoi Bibi

6 maanden is gewoon nog te kort, je hebt geen idee hoelang je collega al bezig is misschien al wel meer dan een jaar? Ik heb het ook moeilijk met dit soort dingen maar weet je ik probeer het nu zo te zien dat ik in ieder geval bezig ben om een kindje te maken en dat ik een partner heb waarmee ik dat wil en dat geeft al een heel prettig gevoel. Ik maak in ieder geval elke maand weer kans en een half jaar is een begin je moet er gewoon vanuit gaan dat 85% binnen 1 jaar zwanger is en dat ook jij daar echt wel bij zult horen en zo niet dan gaan ze je helpen dat je er wel bij gaat horen! Het is een kwestie van tijd
maar het komt wel ook jouw beschuit met muisjes komen een keer en dan zul je zien dat jouw baby heel lief is en dat je blij bent.
Het blijft moeilijk om anderen zo blij te zien met iets wat jij zo graag wil maar let op jouw tijd komt!

Liefs en sterkte
Lotte
 
Hoi Bibi,

Ik kan het me best voorstellen. Natuurlijk ben je blij voor een ander, maar wil je zelf ook! Ik heb bijv. het idee dat iedereen opeens zwanger lijkt. Maar hopelijk zijn we dat binnenkort allemaal ook. (Moet eerst eens een keer ongesteld worden, ben dat al een 1/2 jaar niet= dus ook geen eisprong)

Liefs jackje
 
Lieve Bibi,

Snap precies hoe je je voelt, blij voor die ander, maar toch ook verdrietig dat het nog niet bij jezelf is gelukt, ik ben ook wel eens bang dat het niet zal lukken terwijl ik dat natuurlijk nog helemaal niet weet en ik hoor ook altijd ga uit van een jaar dus dat doe ik dan ook, maar toch ...telkens als er een maand niets is dan ga je toch wat twijfelen van het zal toch ooit wel??!!!!

Nou toch maar positief blijven en gewoon nog ff geduld hebben en dan zullen ook wij hier met zijn alle dit leuke nieuws eens kunnen vertellen hou moed Bibi en wie weet is het eerder dan je denkt!! zal voor je duimen!

Liefs: Chili
 
Hoi Bibi,

Het is inderdaad erg vervelend en ik weet precies wat je doormaakt. Wij zijn al ruim 4,5 jaar bezig en ondertussen is iedereen al weer bezig met een 2de kindje. Mijn gedachtes zijn dan gelijk Ja jullie wachten maar even ik ben eerst aan de beurt maar na zoveel jaar is er nog niets gebeurd en zakt de moed je steeds verder in de schoenen. Waarschijnlijk gaat het bij jullie wel lukken want een half jaar is echt nog niet zo lang al lijkt het natuurlijk wel een eeuwigheid ; )

Veel sterkte en succes
Liefs Petra
 
lieve bibi, ook ik weet precies wat je voelt ,maar inderdaad je weet niet hoe lang een ander soms al bezig is.wij zitten ook in ronde 6. dus kop op meid we houden de moed erin.liefs van chantal
 
Terug
Bovenaan