Baaldag

A

Anoniem

Guest
Wat heb ik een sjankdag achter de rug, word helemaal gek van mezelf. Op mijn werk huiluh, thuis huiluh, zit er ff helemaal doorheen. Dacht dat ik gister eindelijk eens goed ongi werd (na de provera) was vanmorgen weer helemaal weg. Had al een afspraak bij de gyn gemaakt (voor de echo na de clomid, ga morgen bellen om deze te verzetten. Nu lijkt het toch door te breken, kunnen we eindelijk starten met de volgende fase. Morgen heb ik een baaldag opgenomen, kan het ff niet meer hebben. heb gelukkig enorm lieve collega's en een hele lieve man die me heel veel knuffelt op het moment.

Na deze ongi gaan we voor ronde 24 en dan gaan we ervoor (als clomid goed aanslaat)!!! Maar eerst vanavond met een lekkere zak chips en een heerlijk wijntje voor de tv hangen!!!!!

Wat ontzettend rot voor jullie. Het valt ook allemaal niet mee, is gewoon een rot situatie. Bij mij begint de menstruatie ook altijd met een heel klein beetje. Naar twee dagen zet het pas door. Gaan ze ook nog een samenlevingstest doen, of hebben ze dit al gedaan? Hopelijk zet het snel door dan kan je beginnen met Clomit en er weer voor gaan. Gelukkig heb je mensen om je heen om mee te praten. Wordt je ook niet goed van die echo's. Dat gedoe, en op comando vrijen. Valt ook niet mee.

Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik te veel witte bloedcellen heb. Dit hebben ze met de samenlevingstest gezien. Het kan komen door een ontsteking of infectie. Heb nu voor 7 dagen antibiotica meegekregen. Hier begin ik pas in het nieuwe jaar mee. Ik heb er helemaal genoeg van en wil lekker een wijntje drinken met Kerst en oud en nieuw.

Terug
Bovenaan