Baaldag!

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen,

Ik heb een enorme baaldag.   Vanaf mijn vorige menstuatie van 15 november heb ik een gek gevoel, een heel positief gevoel!! Ik voelde me lekker, veel zin om het bed onveilig te maken. Voor de verleiding en voor een wonder. Alles voelde oke. Rond de vruchtbare dagen goed ons best gedaan. Had echt het gevoel het is raak!!! Tot vandaag. Vrijdag 14/12 is mijn NOD. Meestal heb ik een week van te voren bruine afscheiding. Ik helemaal blij dat het er niet was, gister zelf een rozige mini bloeddruppel (dacht innesteling!), maar vandaag is die vervelende bruine rotzooi weer gekomen. Dus ik vrees dat het vrijdag   een rode golf word!!!

Sorry voor dit bericht, maar moest het even kwijt!

Misschien heeft iemand een opbeurend bericht voor mij!

Iedereen sterkte met oefenen, wachten en zwanger zijn!

Liefs!

ja dat is altijd balen!
hoop dat het bij bruin blijft en niet rood wordt want dan is er altijd nog hoop!
zijn jullie allang bezig? wij zitten in ronde 12 en loop bij de gyn!
we blijven hoop houden he

xxx

Balen dan he!
je lichaam kan je goed voor de gek houden.

ik dacht ook even zwanger te zijn.. heb normaal cyclus van 29 dagen en zit nu op dag 36..getest..negatief!!!

Hopen voor je dat het niet doorzet  en dat  je zwanger bent.
Als het vrijdag wel doorzet, even balen. mag best!

succes.

hey dan zitten wij gelijk.
mijn laatste ongi is ook op 15 nov begonnen en donderdag/vrijdag heb ik mijn NOD.
ik voel me soms misselijk en heb soms ook buikpijn.
ik krijg ook sinds een paar dagen puistjes! heb ik normaal nooit.

we zullen het volgende week wel zien.
ik zit in de eerste ronde  voor een tweede kindje.

succes, ik hoop dat het niet doorzet bij jou en dat je lekker zwanger bent.

Mejon

Mier1980, nijntje7 en Mejon, bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Mier1980: ik ben in juli hals over kop gestopt met de pil. Er wel meteen voor gegaan, maar dit beschouw ik als mijn 3e ronde.

Mejon: wat grappig dat we de zelfde cyclus   hebben. Heb jij klachten?

Nijntje: vervelend dat je overtijd bent maar dat die test negatief blijft!

Heeft iemand ervaring met bruine afscheiding en toch zwanger? Heb het internet al afgestruind en daar word ik niet vrolijk van!

Hoop dat het geen baalweek word en dat ik aan het eind van deze week toch een positief berichtje heb!

Liefs!!

Hoi Mamabeertje,

Balen dat het niet gelukt is wij zitten in ronde 4 en ik heb er ook een hard hoofd in.
Ben nu tijdens "klusdagen" ook nog eens verkouden dus echt zin om te klussen is er ook niet.

Hoop voor je dat het beter gaat in de volgende ronde.
Mijn nod is rond kerst..... GRRRR lekker bah maar goed we wachten allemaal af.

En misschien is het toch een innesteling wie weet????

Liefs moi28

Terug
Bovenaan