Baaldag

A

Anoniem

Guest
Pff, echt een baaldag vandaag. Voel me de hele week al niet zo lekker en hing tegen het ziek-zijn aan ben wel opgeknapt maar nu gewoon heel moe.

Gisterochtend had ik gedroomd dat we een baby hadden gekregen. Vanmorgen droomde ik dat ik in het ziekenhuis zat te wachten (moest erg lang wachten, in een volle wachtkamer met allemaal hoog zwangere vrouwen) en dat er gekeken ging worden of ik zwanger was. Dat is echt rot wakker worden.

En nu is het prachtig weer en dan zie je overal moeders lopen met baby's in de wagen en in de wijk waar ik woon zijn ook weer veel jongetjes geboren, bah. Gun het ze wel maar ik wil  ook! Ik wil ook lekker achter een kinderwagen lopen, lekker shoppen voor de baby etc.

Klaag, klaag klaag (zucht)

Bedankt dat ik hier even mijn hart mag luchten.

Groetjes Belle

Hoi Belle,

Ik snap je wel hoor, en je mag af en toe best wel even klagen! Ik ben vandaag bewust lekker in mijn eigen achtertuintje gebleven, daar zijn geen kinderwagens en gloednieuwe stralende moedertjes. Lekker in mijn blote benen met een boekje op schoot over Tenerife, waar we over 2 maanden lekker 2 weekjes vakantie gaan vieren. Met zo'n lekker zonnetje voel ik me altijd meteen een stuk beter, van mij mag die lange warme zomer komen! Maar inderdaad, het nadeel is dat ALLE mensen dan meer buiten zijn en je dus automatisch veel meer zwangere buiken en kinderwagens en maar van dat alles tegenkomt....  Ik hoop zo dat dit forum straks lekker leegloopt en we allemaal zwanger zullen raken dit voorjaar! In mei leggen alle vogels een ei, en sommigen zelfs eerder. Zou dat ook werken met zwanger raken??? Sterkte meid, en als je wat kwijt moet zit je hier op het goede forum he, dat weet je toch wel!

Liefs, Anke

He Belle,

Heerlijk is dat hier af en toe even flink spuien. En wat nog veel lekkerder is, iedereen hier begrijpt je gewoon. Geen rare reacties of verontwaardigde gezichten. Nee wij snappen allemaal hoe het voelt.
Ik kreeg vanmorgen een geboortekaartje in de bus, helemaal in mijn stijl, dus ja dan heb je direct zoiets, mmmmm waarom mogen wij nu niet een kaartje uitzoeken !!! Maar ja zo is het nu eenmaal. En ja al die dikke buiken en prille moeders zijn vaak erg moeilijk om aan te zien zeker als het zonnetje er zo vrolijk bij schijnt.
Maar belle denk maar zo, mijn tijd komt nog wel, en dan kan jij pronken met je mooie dikke buik en later met zo'n heerlijke baby. Want ik geloof zeker dat het zover komt.
Dus meid kop op en gaan ervoor weer !!!

groetjes van Cindy  

Lieve Belle,

Klaag maar raak hoor! We "horen" het graag aan. de ene dag gaat het allemaal wat makkelijker dan de andere. Ik hoop dat jij sttraks ook lekker mag pronken met je buik!

Lfs, Kip.

Je mag zeker hier klagen hoor!
Want we zijn er ook om een luisterend oor te zijn voor elkaar.

En ja, ik herken jou probleem ook bij mij.

Ook al heb ik een zoon die op 17 juli alweer 7 jaar oud word.

Des al niet te min is bij ons een tweede kindje ook véél meer als welkom.

En net als jij, zie ik als het wat warmer buiten is, ook allemaal zichtbaar en/of hoogzwangere buiken, en dan denk ik: "grrrr gvd, dat wil ik ook, waarom hun wel en ik niet".

Meestal draai ik mijn hoofd er dan van weg, of ik kijk er dwars doorheen, als het ware, snap je.

Ik, en meer dames, die al heel erg lang zwanger proberen te worden, zullen dat probleem ook wel hebben.

Je komt er gewoon niet omheen.

We hopen in ieder geval, dat wij meiden hier, straks ook met onze buiken kunnen pronken, als we in de stad lopen te winkelen.

Ahhhhhhhhhhhhhhh.....was het maar zo ver he!

Ik wens je in ieder geval heel erg veel succes met het zwanger worden, en wie weet zien of schrijven we wel in een forum, elder hier op de site.

Groetjes Myra38

Hoi Belle,

Wat fijn dat er een forum is waar je lekker van je af kunt klagen....
Doen hoor! Ff van je af kletsen lucht op. Al is het dan via de PC.

Hou je taai meid....
liefs,
mama Peet

Hallo allemaal,

wat een ontzettend lieve reacties! Heel erg bedankt, dat doet me echt goed. Je hebt gewoon wel eens van dit soort momenten maar dan is het fijn dat er zo lief gereargeerd wordt!

We gaan nu dus weer met goede moed verder.

Heel erg bedankt en veel succes allemaal!

Liefs Belle.

Terug
Bovenaan