baaldag

Hallo allemaal,
Ik wil jullie allemaal veel sterkte wensen in de situatie waarin jullie nu zijn. Ik heb een maand of 4 geleden een miskraam gehad. Op zich gaat het best goed met me. Maar vandaag had ik echt een moeilijke dag. Ik weet niet of het komt doordat de 'uitgerekende dag' dichter bij komt. Maar ik heb het op eens weer moeilijk. Zijn er onder jullie die dat ook hebben.
Veel sterkte allemaal.

Groetjes,
Maria

Hoi Maria,je bent inderdaad niet de enige.Net na mijn miskraam(wat nog maar kort geleden gebeurd is)leefde ik nog een beetje in een roes,alsof het niet mij maar een ander was overkomen.Nu dat het wat langer terug is heb ik vaker last van dips.Ik let ook meer op de vele kinderwagens die ik tegen kom en op zwangere vrouwen.Ik hoop voor ons dat we weer snel zwanger zijn en dat het dan wel goed zal gaan.Zo niet dan zal het toch altijd wel blijven knagen.Het heeft gewoon z'n tijd nodig om dit alles te verwerken.Veel sterkte meid.Liefs Yvon

zelfs na 4 jaar heb ik er nog moeite mee ondanks dat ik 2 geweldige dochters heb van 1 en 3 maar als de datum van verlies of van uitgerekende datum in zicht komt blijft het slikken, als je het er over hebt of er over leest dan voelt het als de dag van gisteren.

Terug
Bovenaan