baaldag

A

Anoniem

Guest
Vandaag zit het allemaal even echt niet mee. Marissa piept om alles en ik mag nog geen meter bij haar vandaan of ze gaat huilen. Tussen de middag wilde ze niet gaan slapen en bleef ze maar huilen. Het heeft me letterlijk 3 kwartier gekost om haar in slaap te krijgen. Toen ze eindelijk sliep was ze 3 kwartier later weer wakker en begon alles weer van voren af aan. Ik heb vandaag echt niets gedaan gekregen en ben doodmoe. Toen mijn man thuis kwam moest ik van hem lekker gaan zitten en heeft hij   de vaatwasser gedaan en nog wat dingen opgeruimd. Dat was wel heel lief. Maar ik werd er zo moe van dat ik gewoon niets kon doen zonder kind aan mijn been.
Nou zat ze net bij me op schoot (is ze ook niet vanaf te krijgen) zie ik opeens dat het arme ding weer een kies heeft die door komt. Ze heeft een enorme bult op haar tandvlees met twee puntjes kies erdoorheen, de rest moet nog doorkomen. En het kwijl blijft lopen. Het arme kind heeft dus gewoon pijn . Nu ik weet waarom ze zo hangerig en zeurderig is helpt het wel om er weer beter tegen te kunnen. Voor vannacht maar een paracetamol geven en dan hopen op een beetje nachtrust.

groetjes Linda, mv Marissa 13.5 maand

Hoi Linda,
wat kan dat soms vermoeiend zijn he?
Maar nu weet je dus wel waar het door kwam.
Ik hoop dat Marissa lekker slaapt vannacht en dat ze er zin in heeft morgen,
de JG-beurs!
Nou groetjes van Sonja en tot morgen.

Hoi Linda,

Heel herkenbaar! Een aantal weken geleden was dit met mijn dochtertje ook zo. Ik werd er gek van. Ze was ook helemaal zichzelf niet. Ook het slapen ging minder. En rode wangen, een kwijlen... Ik hoop dat ze er snel vanaf is. Het is ook niet niks he, die tanden en kiezen krijgen!

Veel beterschap voor Marissa!
Groetjes Babybelle

ahhh, Bij Birgit zijn er net 4 (?!) kiezen door, afgelopen weekend hadden we gelukkig een druk programma, en had ze afleiding. Dat heeft Marissa morgen ook!

Ik hoop dat ze er snel vanaf is!!

Evelien

Terug
Bovenaan