Baaldag

Hi,

Ik wil gewoon even klagen. Wie er geen zin in heeft moet maar even doorlezen.
Ik heb gewoon een baaldag vandaag. Ik kon niet slapen vannacht, heel onrustig. Uiteindelijk met 2 paracetamols in slaap gevallen. Ik ben sowieso al een slechte slaper, elk uur wakker, maar het wordt steeds ongemakkelijker om te draaien en zo (ach, wie herkent dat niet). Maar als je pas om 2 uur de eerste keer in slaap valt, is dat geen pretje.

En vandaag ging de kleine niet naar de opvang, die was ook al om 7 uur wakker. En om 7.10 had ik al de eerste aanvaring met hem. Gelukkig was papa nog thuis. Na 20min " ellende" met hem heeft papa hem meegenomen naar beneden zodat ik rustig kon gaan douchen.

Ik stond op met harde buiken, niet meer normaal. En ook allerlei pijntjes, pfffff.....

Als je dag zo begint, dan ben je al moe voor je aan het ontbijt zit. De hele dag door heb ik pijn. Andere dagen heb ik dat ook wel, maar vandaag kon ik er niet tegen. Gelukkig was de kleine bedaard en hebben we er met veel moeite een leuke ochtend van kunnen maken. Hem vroeg op bed gelegd en toen hij wakker werd naar oma gebracht om te spelen. Kon mama even boodschappen doen.

Ik word gek van die pijntjes in mijn buik! Die had ik bij onze eerste echt niet. Die bekkeninstabiliteit vind ik wel te handelen, maar de rest... sjonge... Onder in de buik, bandenpijn, maagpijn/maagzuur, een rug die vermoeid raakt door de dikke buik....

Zo....

En nu weer de leuke verhalen...

Gr. Tamara

Hai Tamara,

Wat goed dat je het van je afschrijft en wat zijn veel dingen herkenbaar. Ik heb dan niet een ander kind rondlopen alleen een hondje en deze week een man ziek thuis (soms net een klein kind) Ik heb dezelfde kwaaltjes en pijnen als jij en inderdaad dat is behoorlijk kut!
Als mijn nachten met pijn en onrust beginnen dan neem ik van die homeopatische druppels en bij mij werkt dat echt rustgevend ook overdag te gebruiken als je lijf en hoofd onrustig zijn.Ik weet niet of je het wat vindt maar het heet rescue remedy in druppels of spuitje te krijgen.
Heel veel succes nog even volhouden het zijn echt de laatste loodjes!!
x Susan

Hoi Tamara,

Alle pijntjes zijn voor mij ook heel herkenbaar. Ik heb sinds een tijdje ook de hele dag door harde buiken en krampjes. Ik probeer te ontdekken of er een ritme inzit maar dat is helaas niet zo...
Slapen is hier ook een drama... Ik hou mezelf maar voor dat het nog maximaal 4 weken duurt...

Ik kan me voorstellen dat het voor jou nog zwaarder is, omdat je nog een kleintje hebt rondlopen.

Sterkte met de laatste loodjes en blijf gewoon lekker van je afschrijven.

Liefs Sabine 38wk

Hoi Tamara,

Heel herkenbaar. Onze zzon was deze week ziek dus die kon niet naar het Kinderdagverblijf (daar is ie normaal 2 dagen). Hij wilde thuis wel vanalles van z'n mama maar ik kon het gewoon niet opbrengen. Ik heb echt heel veel pijn aan mijn schaambot..... Kan slecht lopen dat doet echt zeer...snap ik niets van want dat had ik bij de eerste helemaal niet.

Nou aan mij heb je ook niet veel in plaats van dat ik je probeer op te beuren ben ik mee aan het zeuren. Sorry hoor!!!

lfs Robin 38wk 3 d.

Hoi Tamara,

Lekker van je af klagen hoor! Daar is het forum toch ook voor. Voor leuke en minder leuke dingen!

Mag ik even zeggen dat ik erg met je meevoel....... ik hoef niet te schrijven waar ik allemaal last van heb, want vdat heb jij al gedaan ;-)
Errug herkenbaar allemaal!
En dan zit ik vandaag ook nog eens, weer de hele dag alleen met de kinderen........... heb ieder half uur op de klok gezien vannacht en ben zooooo brak.
Daarom zitten de kinderen nu heel pedagogisch onverantwoord even lekker achter de TV. Heeft mama even rust en kan ze even meeklagen op het forum ;-)
Beter dan het op de kids af te reageren......
En dan ben ik pas 35w3d. Gelukkig is het einde van de zwangerschap in zicht en kan ik naar een datum toeleven, maar vannacht heb ik wel heel even gedacht: laat het nu maar beginnen. Erg he?!?
Nee, kleintje moet nog even verder groeien, maar ben het echt al wel een beetje beu aan het worden. Door alle kwaaltjes ervaar ik deze keer als veel zwaarder.

Zoals de andere meiden, kan ik je niet echt opbeuren. Ik geloof dat het voor ons allemaal de ware laatste loodjes zijn.

Groetjes Suus

Hi,

Het geeft niks. Ik moet ook wel een beetje lachen om jullie verhalen. Niet om jullie kwaaltjes, want ja, die weet ik zelf ook. Maar ik was het gister zo even zat.... Ik ben van nature niet iemand die veel wil klagen maar soms....

En ja, alles is herkenbaar. En als we al onze klachten nu gewoon in dit onderwerp gooien, dan hoeven we daar weer geen andere topics over aan te maken en houden we het gezellig :)

En pedagogisch verantwoord? Wat is dat? Dat is een van de dingen die ik in mijn zwangerschapsdementie echt ben kwijt geraakt :)

Gr. Tamara

Hoi,
ik ga even meeklagen dan. Ik heb geen last van pijn wat dat betreft heb ik een geweldige zwangerschap. Maar ben nu al drie weken aan het revalideren van een gebroken enkel en ik kan nu pas net lopen met 1 kruk in plaats van twee, het schiet absoluut niet op. Ben bezig met de kinder kamer klaar maken en dat allemaal rondhinkelend op 1 been om mijn handen te kunnen gebruiken en de kamer is nog steeds niet klaar. Ik ben nu 36 weken zwanger en kan het echt niet hebben dat alles nog niet klaar is voor de baby! Zo had ik mijn zwangerschapsverlof niet echt voorgesteld maar ja. Hoop zo dat ik kan lopen als de baby er is want ik zie mezelf niet rondhinkelen terwijl ik hem vasthoud haha.
Groetjes Eline

misschien wel een goed idee om hier een 'klaagtopic' van te maken ;-)

En tja, pedagogisch verantwoord. Nu je er naar vraagt; geeeen idee wat dat betekent ;-)

Over een weekje of 7 weet ik dat vast wel weer;-)

Terug
Bovenaan